-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Spionbilder
Nismo spriter opp Ariya
Nissan er i ferd med å utvikle en potent versjon av Ariya. Den jobben overlater de til spesialistene hos Nismo – Nissans svar på BMW M.
Disse bildene ble tatt da en delegasjon fra Nissans sportslige divisjon nylig testet på Nürburgring. Med seg hadde de en spesialutgave av Ariya med sportslige detaljer.
Den skiller seg fra standardversjonen gjennom revidert front og hekk med en lavthengende leppe, sideskjørt, hekkspoiler samt diffuser. Dessuten har den kraftigere bremser og Michelin Pilot Sport-dekk.
Som benchmark hadde teamet med seg en standard Ariya samt GT-versjonen av Kia EV6 med hele 585 hestekrefter.
Det er et par år siden racing- og tuningdivisjonen Nismo fortalte at de i fremtiden også vil behandle Nissans stadig økende elbilflåte, men dette er første gang denne bilen er observert under testing. Tidligere har de lekt seg med spesialutgaver av Leaf, inkludert et par racingversjoner.
Nå vet vi ikke om det bare dreier seg om styling, men Nismo har tradisjon for også å by på ekstra effekt. Og i tilfelle Ariya er det mye å gå på – dagens toppmodell har 388 hk og maks dreiemoment på 600 Nm, så de har en betydelig jobb foran seg om de skal tette gapet opp til Kia EV6 GT.