-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Spionbilder
Nismo spriter opp Ariya
Nissan er i ferd med å utvikle en potent versjon av Ariya. Den jobben overlater de til spesialistene hos Nismo – Nissans svar på BMW M.
Disse bildene ble tatt da en delegasjon fra Nissans sportslige divisjon nylig testet på Nürburgring. Med seg hadde de en spesialutgave av Ariya med sportslige detaljer.
Den skiller seg fra standardversjonen gjennom revidert front og hekk med en lavthengende leppe, sideskjørt, hekkspoiler samt diffuser. Dessuten har den kraftigere bremser og Michelin Pilot Sport-dekk.
Som benchmark hadde teamet med seg en standard Ariya samt GT-versjonen av Kia EV6 med hele 585 hestekrefter.
Det er et par år siden racing- og tuningdivisjonen Nismo fortalte at de i fremtiden også vil behandle Nissans stadig økende elbilflåte, men dette er første gang denne bilen er observert under testing. Tidligere har de lekt seg med spesialutgaver av Leaf, inkludert et par racingversjoner.
Nå vet vi ikke om det bare dreier seg om styling, men Nismo har tradisjon for også å by på ekstra effekt. Og i tilfelle Ariya er det mye å gå på – dagens toppmodell har 388 hk og maks dreiemoment på 600 Nm, så de har en betydelig jobb foran seg om de skal tette gapet opp til Kia EV6 GT.