-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Fremtind Service
Ingen rabatt uten bombrikke
Norske bilister sparer store summer med AutoPASS-avtale og bombrikke. Du trenger fortsatt bombrikken selv om timesreglene endres.
Timesregel betyr at bilisten kun betaler for én bompassering i løpet av en time selv om en bomstasjon eller bomring passeres flere ganger.
Endringen gjelder kun timesregelen, og bilistene må fortsatt ha gyldig AutoPASS-avtale og bombrikke for å få rabatt og andre fordeler.
Mye penger å spare
Alle lette kjøretøy, som person- og varebiler med AutoPASS-avtale og bombrikke, får en rabatt på tjue prosent på bompasseringer. I tillegg får bilistene ti prosent rabatt på ferjer. For Fremtind Service’ kunder utgjorde denne rabatten i gjennomsnitt mer enn 1.200 kroner i 2022.
For elbilistene er det enda mer å spare. Elbiler må i de aller fleste bomstasjonene betale samme pris som en dieselbil hvis AutoPASS-avtalen og bombrikken mangler.
AutoPASS-avtale er også nødvendig for å få fordelen månedstak. Månedstak betyr at et kjøretøy ikke belastes for mer enn et maksimalt antall passeringer i løpet av en måned. For eksempel belastes man i Ålesund for maksimalt 60 betalende passeringer i måneden, mens tallet i Tromsø er 80.