-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
SLR: 4 ganger over listepris
Den første Mercedes McLaren SLR gikk til auksjon, der inntekten ble fordelt over 22 sportsprosjekter over hele kloden, prosjekter som skal komme ungdom til gode. Fire ganger listepris endte hammerprisen på.

Problemet har de delvis løst ved å gjøre et oppsamlingsheat, slik at et par snes kunder over hele verden får bilen sin samtidig. Men mens de venter er det en som allerede kan ta i mot sin. En kvinnelig bilforhandler i New York fikk tilslaget under en auksjon som ble arrangert av Christies – også i New York.
Boris Becker står i spissen for Sport for Good, en stiftelse som har som oppgave å legge til rette for sportslige aktiviteter for underprivilegerte unger over hele verden. I følge ham rekker den innbrakte summen til å hjelpe innpå 100.000 barn og ungdommer til å finne seg til rette i samfunnet (!). Nå vi ser barnas smil, får vi en forklaring på hvorfor vi arbeider med dette sier Becker.
Den summen han snakker om endte på 1,7 millioner euro. De som venter på sin må betale en listepris på 435.000 euro (for øvrig vesentlig opp fra den prisen de ble forespeilet da de betalte inn sitt depositum).
La det også være nevnt at det er lenge siden en prestisjetung superbil har fått såpass mye pepper av de seriøse biltesterne som har prøvekjørt den til nå. Men den mest bitende kommentaren finner man på ironi-siden Sniffpetrol.com. Gordon Murray er McLarens tekniske sjef som konstruerte den fantastiske McLaren F1-gatebilen. Han har alltid preket mot overkompliserte, vulgære flak som denne Mercedesen som han åpenbart har fått trykket ned gjennom halsen – du finner ingen bilder av ham i forbindelse med lanseringen. På Sniffpetrol presenterer de oss for en del motorfolks (antatte) nyttårsønsker. Fra Gordon Murray lyder det: Give me my Principles Back.