-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
McLaren hvesser klørne
McLaren MP4-12C konkurrerer med ekstreme italienere og andre superbiler. Nå blir den enda sintere.
Det er 2013-modellen av M4-12C som nå klargjøres, og McLaren lover flere oppgraderinger.
Den viktigste er at bilen får 25 ekstra hester, men spørsmålet er om man merker så mye forskjell når man allerede har 600 av dem til rådighet.
Null til hundre holdes uendret, så hvis du syns 3,1 sekund på denne øvelsen er for langsomt, må du lete opp en annen superbil.
Akselererer du videre har du spart 1/10 sekund når du bikker 200 km/t etter 8,8 sekunder, og et helt sekund når nåla passerer 300 km/t etter 26,5 sekunder.
De som har lange nok strekninger å boltre seg på kan glede seg over en potensiell toppfart på 333 km/t – dermed kommer du tre kilometer lenger på en time med bånngass enn du gjør med forgjengeren.
2013-modellen får litt omprogrammert girutveksling og kan via software styre hvor mye motorlyd man vil ha om bord. Man får jo sjelden nok godlåt fra en V8 med twin turbo, men det kan jo ha sine fordeler å kunne dempe denne på lengre turer.
Videre får man mulighet til å heve og senke bilen ved lavere hastigheter, og infotainment-systemet får utvidede muligheter.
Har du allerede anskaffet deg en McLaren MP4-12C trenger du ikke fortvile – alle dagens eiere får tilbud om oppgradering til 2013 standard – helt kostnadsfritt! 2013-modellen kommer på markedet i september.