-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Cadillac på strøm
Neste uke åpner bilutstillingen i Detroit. En av de mest spennende nyhetene der er en ny Cadillac.
Selvsagt utnytter man synergier maksimalt når man tilhører den store GM-familien. Og selv luksusmerker har stadig strengere krav på seg med hensyn til utslipp.
Derfor skal også Cadillac lansere en helt ny modell basert på plattformen vi kjenner fra Chevrolet Volt og Opel Ampera. Vi snakker da om en elbil med såkalt “range extender” – eller rekkeviddeforlenger på norsk.
LES: Cadillac realiserer
Mens Chevrolet og Opel lager firesetere med noenlunde tilsvarende anvendelsesområde som en tradisjonell sedan, går Cadillac for en mer sporty løsning. Deres alternativ, som trolig får betegnelse ELR, er en 2+2 coupé med begrenset takhøyde i baksetet.
Bilen skal bygges side om side med sine søsken i Hamtramck, USA, men ifølge spekulasjoner får den både mer effekt og lengre rekkevidde. Dette får vi vite mer om når bilen avdukes offisielt i Detroit neste uke.
I mellomtiden får vi nøye oss med et ferskt bilde GM har sluppet av en kamuflert bil på test i California, samt en knippe spionbilder fra våre venner i Carparazzi.
Det blir spennende å se hvor langt produksjonsbilen har beveget seg fra den lekre Converj Concept som sto på Detroit-utstillingen for fire år siden. Vi får håpe det meste av den kule designen er opprettholdt.