-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Her er en SIV
Man skal aldri si aldri, så det er mulig noen har brukt betegnelsen SIV på en bil tidligere. Til Genève kommer det i alle fall en.
SIV-1 er et nytt konsept fra SsangYong som skal debutere på den sveitsiske utstillingen neste måned.
Og den koreanske produsenten er så elskverdige at de forklarer hva som skjuler seg bak de tre bokstavene – her møter vi nemlig en Smart Interface Vehicle – hva nå det måtte innebære.
For i neste setning er SIV-1 blitt en CUV, altså en Crossover Utility Vehicle, som skal definere SsangYongs designfilosofi.
Jeg vet ikke helt hva et «Mobil Auto System» innebærer heller, men at den har fire separate bøtteseter og en dynamisk eksteriørdesign som skal optimere sikkerhet og komfort, er jeg med på.
Vi får også de vitale målene på SIV-1 som er 450 x 188 x 164 centimeter (LxBxH) over en akselavstand på 270 cm. Det er litt lengre og bredere enn en Korando.