-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er en SIV
Man skal aldri si aldri, så det er mulig noen har brukt betegnelsen SIV på en bil tidligere. Til Genève kommer det i alle fall en.
SIV-1 er et nytt konsept fra SsangYong som skal debutere på den sveitsiske utstillingen neste måned.
Og den koreanske produsenten er så elskverdige at de forklarer hva som skjuler seg bak de tre bokstavene – her møter vi nemlig en Smart Interface Vehicle – hva nå det måtte innebære.
For i neste setning er SIV-1 blitt en CUV, altså en Crossover Utility Vehicle, som skal definere SsangYongs designfilosofi.
Jeg vet ikke helt hva et «Mobil Auto System» innebærer heller, men at den har fire separate bøtteseter og en dynamisk eksteriørdesign som skal optimere sikkerhet og komfort, er jeg med på.
Vi får også de vitale målene på SIV-1 som er 450 x 188 x 164 centimeter (LxBxH) over en akselavstand på 270 cm. Det er litt lengre og bredere enn en Korando.