-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Nå er 9-3 på båndet igjen
Kinesiske NEVS, det kinesiske selskapet som overtok Saab, har nå satt i gang produksjon av den tidligere Saab-modellen under eget merkenavn. Saab får de nemlig ikke lov å kalle den.
Det er gått fem år siden NEVS overtok Saab, så man kan trygt si at de har hatt en trang fødsel. Men i begynnelsen av desember rullet de første bilene av samlebåndet på den nye fabrikken som ble påbegynt i juni 2015.
I startfasen har fabrikken en kapasitet på 50.000 biler i året, men den skal i neste fase bygges ut til 220.000 biler.
Bilen som nå er i produksjon er basert på siste generasjon Saab 9-3, og den er mer lik på forgjengeren enn på de konseptbilene NEVS har vist med betegnelse 9-3 og 9-3X.
Innmaten har imidlertid lite til felles med forgjengeren – NEVS 9-3 er en ren elbil, den første av en serie nye miljøbiler den kinesiske fabrikken planlegger å bygge i årene fremover.
Ifølge NEVS jobber team i Kina og Sverige (Trollhättan) med utvikling av tre generasjoner elbiler, hvorav den siste er selvkjørende og utvikles i tett samarbeid med DiDi Chuxing – Kinas svar på Uber.
DiDi forventer å ha en flåte på en million autonome biler i 2020, og NEVS skal står for produksjonen av disse.
I juni viste NEVS sin forsmak på den autonome fremtiden på CES Asia i Shanghai gjennom konseptbilen InMotion.