-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nå er 9-3 på båndet igjen
Kinesiske NEVS, det kinesiske selskapet som overtok Saab, har nå satt i gang produksjon av den tidligere Saab-modellen under eget merkenavn. Saab får de nemlig ikke lov å kalle den.
Det er gått fem år siden NEVS overtok Saab, så man kan trygt si at de har hatt en trang fødsel. Men i begynnelsen av desember rullet de første bilene av samlebåndet på den nye fabrikken som ble påbegynt i juni 2015.
I startfasen har fabrikken en kapasitet på 50.000 biler i året, men den skal i neste fase bygges ut til 220.000 biler.
Bilen som nå er i produksjon er basert på siste generasjon Saab 9-3, og den er mer lik på forgjengeren enn på de konseptbilene NEVS har vist med betegnelse 9-3 og 9-3X.
Innmaten har imidlertid lite til felles med forgjengeren – NEVS 9-3 er en ren elbil, den første av en serie nye miljøbiler den kinesiske fabrikken planlegger å bygge i årene fremover.
Ifølge NEVS jobber team i Kina og Sverige (Trollhättan) med utvikling av tre generasjoner elbiler, hvorav den siste er selvkjørende og utvikles i tett samarbeid med DiDi Chuxing – Kinas svar på Uber.
DiDi forventer å ha en flåte på en million autonome biler i 2020, og NEVS skal står for produksjonen av disse.
I juni viste NEVS sin forsmak på den autonome fremtiden på CES Asia i Shanghai gjennom konseptbilen InMotion.