-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny Megane kan bli attraktiv i Norge
Når Renault oppgraderer sin populære Megane er det spesielt en detalj som kan booste salget i Norge.
Vi varslet denne oppgraderingen gjennom spionbilder og renderinger for en måned siden. Du skal kjenne modellen meget godt for å se endringene i eksteriøret som primært består av nye lykter med LED hovedlys.
Innendørs får den imidlertid tekniske oppgraderinger som er verd å merke seg. Den vertikale infotainmet-skjermen blir med videre, men får nå betjening inspirert av smarttelefoner. I tillegg erstattes det digitale speedometeret med en ny 10,2-tommers skjerm.
Bilen får også semi-autonome systemer på nivå to slik at den kjøre korte perioder med minimalt inngrep fra sjåførens side.
Men viktigst for Norge er utvilsomt Megane E-Tech, en ladbar hybrid med tilsvarende drivlinje som er annonsert for Captur.
Denne kombinerer en 1,6-liters bensinmotor med elektriske motorer for en samlet effekt på 160 hestekrefter.
Ifølge Renault kan bilen kjøres utslippsfritt i hastigheter opp til 135 km/t, og et batteri på 9,8 kWt skal gi en elektrisk rekkevidde på 50 kilometer etter WLTP-syklusen, og hele 65 km ved ren bykjøring.
I hybridmodus oppgir Renault at bilen har et CO2-utslipp på 40 gram per kilometer.
Først ut som ladbar hybrid blir Megane stasjonsvogn mens kombikupeen vil følge litt senere.
Toppmodellen i familien forblir Megane RS som har en effekt på hele 300 hestekrefter og et dreiemoment på 400 Newtonmeter.