-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Spesial på Targa
Det er ikke mange dagene siden Porsche lanserte sin nye 911 Targa, men nå er de allerede klar med en spesialutgave. Opplaget er begrenset, så trolig er det allerede for sent om du skulle være fristet.
Modellen har betegnelse 911 Targa 4S Heritage Design Edition og har designelementer fra modeller på 1950- og tidlig 60-tall.
Modellen er bestillingsklar nå og kommer til forhandlerne på høsten, men den blir ingen hyllevare – kun 992 eksemplarer skal bygges. Ingen tilfeldighet at det er samme tall som interbetegnelsen på nye 911.
Ifølge Porsche er dette den første av totalt fire Heritage Design-modeller som skal bygges basert på 992-serien.
Spesialmodellen tilbys i en eksklusiv Cherry Metallic-lakk, men du kan også velge mellom fire andre eksteriørfarger. Så er den utstyrt med dekaler som skal sende tanke bakover i tid. Blant annet spirene øverst på skjermene som er hentet fra tidlige løpsbiler.
Spesialfelger i 20/21 tommer og klassiske bremsecalipere i sort inngår også i pakken.
Interiøret er utført i totonet skinn med kombinasjonen Bordeaux Red og Atacama Beige, alternativt sort og beige.
Denne første Heritage Design-modellen er basert på den nye 992-generasjon 911 Targa S og har den samme avanserte chassis-teknologien og infotainment-systemet som denne. Motoren er en bi-turbo boxer med 450 hester kombinert med 8-trinns PDK girkasse.
Den skal gjøre null til hundre på 3,6 sekunder og har en potensiell toppfart på 304 km/t.
Parallelt med spesialutgaven har Porsche designet et eksklusivt kronometer som er forbeholdt dem som bestiller bilen.