-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
SsangYongs første elbil
SsangYong har sluppet de første skisser av sin kommende elbil – en SUV basert på Korando.
Den koreanske produsenten røpet for et par år siden til stor jubel fra australske medier at de skulle utvikle en Ute med elektrisk drift – en biltype som er meget populær på dette kontinentet siden den kombinerer personbilkomfort med et praktisk lasteplan.
De røpet sågar betegnelsen H100, men sa samtidig at en elektrisk SUV lå foran Uten i køen.
I dag har de sluppet de første skisser av E100, en elektrisk SUV basert på Korando som kom i nytt opplag i 2019.
De forteller at bilen skal på markedet i 2021 og at vi skal få se det ferdige produktet neste vår, men ellers er det sparsomt med detaljer.
AutoExpress mener imidlertid å vite at bilen blir en konkurrent til modeller som Hyundai Kona electric og Kia e-Niro og vil være aggressivt priset mot disse.
De forteller videre om en effekt på 190 hk og et batteri på 61,5 kWt – nok til en rekkevidde på rundt 400 kilometer etter den utdaterte NEDC-syklusen. Det blir i så fall meget beskjedent sammenlignet med nevnte konkurrenter.
Salget av SsangYong er meget beskjedent i Norge. Ifølge OFV er det kun registrert 14 personbiler og 114 varebiler hittil i år med Rexton som suveren bestselger.