-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kompakt crosser fra Hyundai
Hyundai har i dag presentert sin nye Bayon – en kompakt crossover designet for Europa, men ikke for Norge.
Mange urbane europeere ønsker seg smidige bybiler, men de klassiske minibilene er i ferd med å bli erstattet av kompakte crossovere, eller SUV-er om du foretrekker.
Så når interessen for biler som i10 og i20 fader ut, kommer Hyundai opp med et nytt alternativ for å friste denne kundegruppen.
Min første tanke var skinke da jeg leste navnet, og bilen er også oppkalt etter hovedstaden i fransk Baskerland, Bayonne som blant annet er kjent for den spesialiteten i tillegg til vakker natur.
Med en lengde på 418 cm, en bredde på 178 og en høyde på 149 cm er den ikke ulik Citroën C3 Aircross i størrelse, eller sagt på en annen måte – noe kortere og lavere enn en Mazda CX-3.
Hyundai lover mye snacks på teknologifronten, som heldigitale instrumenter, trådløs tilkobling av Apple CarPlay og Android Auto samt et høyt sikkerhetsnivå.
Men så til årsaken for at den ikke er aktuell for Norge – den norske importøren har forpliktet seg til kun å markedsføre ladbare hybrider og elbiler, og denne er ingen av delene.
Bayon skal nemlig tilbys med to alternative motorer – begge er 1,0-liters bensinmotorer med henholdsvis 100 og 120 hestekrefter. Riktignok med mild hybridteknologi, men det holder ikke for den norske importøren som har nok av andre modeller å legge innsatsen på.