-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Geely bryter grenser
Det er ikke lenge siden Geely startet sitt billigmerke Geometry. Med den nye EX3-kompakt-SUV-en viser de klart hva de mener med billig.
Å dømme etter bildene er det ikke meget gæ’ernt ved denne bilen. Den er kompakt, ja visst, og det er jo umulig å si om du får plass i den.
Men hvis du gjør det, har du en bil med tilsynelatende komplett utstyr, en rekke overbevisende detaljer og prestasjoner som kan møte de fleste behovene.
Skal du tvers gjennom Europa, kan du jo ta toget.
Det må du uansett forresten – du får i hvert fall ikke kjørt denne bilen, for den er foreløpig ikke på eksport.
Men det vi har her er 4005 x 1760 x 1575 mm med 2480 millimeter akselavstand. Segmentledende innvendig plass, sier produsenten. Som også gir deg 500 liters bagasjerom som kan økes til 1050 liter – og 26 oppbevaringsrom innvendig!
Batteri på 37,34 kWt kan kunne gi 322 NEDC-kilometer, og 80 % lading på 30 min. Du kan også lade rett fra pluggen i veggen hvis du ikke monterer noe hjemme. Motoren er på 70 kW og 180 Nm.
Batteriet har skikkelig kjøling og varmepumpe, og når bilen har en rekke sikkerhetssystemer og -utstyr tyder det på at de har tatt denne avdelingen på alvor også.
Innvendig har du to skjermer, en foran føreren og en i midten for infotainment. Speiling av mobiltelefonen, navigasjon, en radio som heter Ximalaya og andre smarte detaljer hører med.
Vi får også beskrivelse av interiørmaterialer som er nesten som semsket skinn og stemningslys for dem som vil ha det.
Men selve greia er at alt dette koster 59.700 renmimbi – rett under 80.000 kroner.
Kontantstøtten for elbiler i Tyskland kan være høyere enn den summen!