-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Geely bryter grenser
Det er ikke lenge siden Geely startet sitt billigmerke Geometry. Med den nye EX3-kompakt-SUV-en viser de klart hva de mener med billig.
Å dømme etter bildene er det ikke meget gæ’ernt ved denne bilen. Den er kompakt, ja visst, og det er jo umulig å si om du får plass i den.
Men hvis du gjør det, har du en bil med tilsynelatende komplett utstyr, en rekke overbevisende detaljer og prestasjoner som kan møte de fleste behovene.
Skal du tvers gjennom Europa, kan du jo ta toget.
Det må du uansett forresten – du får i hvert fall ikke kjørt denne bilen, for den er foreløpig ikke på eksport.
Men det vi har her er 4005 x 1760 x 1575 mm med 2480 millimeter akselavstand. Segmentledende innvendig plass, sier produsenten. Som også gir deg 500 liters bagasjerom som kan økes til 1050 liter – og 26 oppbevaringsrom innvendig!
Batteri på 37,34 kWt kan kunne gi 322 NEDC-kilometer, og 80 % lading på 30 min. Du kan også lade rett fra pluggen i veggen hvis du ikke monterer noe hjemme. Motoren er på 70 kW og 180 Nm.
Batteriet har skikkelig kjøling og varmepumpe, og når bilen har en rekke sikkerhetssystemer og -utstyr tyder det på at de har tatt denne avdelingen på alvor også.
Innvendig har du to skjermer, en foran føreren og en i midten for infotainment. Speiling av mobiltelefonen, navigasjon, en radio som heter Ximalaya og andre smarte detaljer hører med.
Vi får også beskrivelse av interiørmaterialer som er nesten som semsket skinn og stemningslys for dem som vil ha det.
Men selve greia er at alt dette koster 59.700 renmimbi – rett under 80.000 kroner.
Kontantstøtten for elbiler i Tyskland kan være høyere enn den summen!