-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lekker speedster med klassiske røtter
Aston Martin har sendt ut bilder av en lekker åpen sak som skal debutere på Monterey Car Week.
Selv om de omtaler DBR22 som et konsept, er det mye som tyder på at bilen kommer til å bli bygget i et begrenset antall. Hvor begrenset avgjøres sannsynligvis av responsen de får i California i løpet av helgen.
Bilen er skapt av Q by Aston Martin som markerer sitt tiårsjubileum som Aston Martins spesialister på personalisering. De som tar seg av kundene med fetest bankkonto.
Q har tidligere stått for kreasjoner som Vulcan og Victor i tillegg til alle spesialjobbene de gjør direkte for kunder.
Ifølge Aston Martin er DBR22 sterkt inspirert av DBR1, legenden som sørget for Astons eneste seier i 24-timersløpet på Le Mans. Det skjedde i 1959 med like legendariske Carroll Shelby og Roy Salvadori som førere.
Konseptet følger Aston Martins moderne designspråk, men har en åpen grill utført i karbonfiber. Samme materiale er brukt i de øvrige karosseriplatene.
Under det lange panseret ligger Aston Martins twin-turbo V12 som i dette tilfellet yter 715 hestekrefter med maks dreiemoment på 753 newtonmeter. Null til 60 miles (96 km/t) på 3,4 og toppfart på 319 km/t.
Du vil nok ikle deg hjelm når du skal utfordre bilens egenskaper på bane, men Aston Martin har også utstyrt bilene med elementer som skal redusere turbulensen for de om bord.
Den store fordypningen i panseret, den lille vinddeflektoren foran og puklene bak er viktige elementer i så måte.
Hvis du ser etter tradisjonelle instrumentklokker blir du skuffet, for her er det skjermer som gjør jobben for både instrumenter og infotainment. Antagelig noe vi må venne oss til i kommende sportsbiler fra Aston Martin også.