-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
En britisk Geneve
Britene kommer virkelig til å sette sitt preg på årets Geneve utstilling. Noen av innslagene blir helt åpenbare, noen blir mer subtile. Men Dronningens bilindustri gjør seg bemerket med så mange spennende nye modeller at vi ikke skal se bort fra at den snart passerer 2 mill. i årlig produksjon.
Med på å dra lasset er biler som den nye Rover 75 stasjonsvognen, Jaguar viser sin firehjulsdrevne Mondeo (X-type) for første gang, og Aston kommer med sin Vanquish, som bare er forsmaken på en volum-modell (alt er relativt) derfra.
Så kommer BMWs nye Mini, og Hondas nye, engelskproduserte Civic til Geneve. Kanskje får vi også se eksempler på den nye MG-generasjonen. De fleste tror også at både Nissan og Toyota vil fortelle om fornyet tro på egen fremtid i England, når de får ordet i Geneve.
Ford kommer nok også til å fortelle at det skal skje ting med Land Rover, og selv om Ford selv kutter produksjonen, og GM legger ned den ene fabrikken, burde allikevel økningen hos de andre kunne skaffe de 300.000 ekstra bilene som trengs for å runde 2 mill. Jaguar alene skal opp fra 50.000 til 200.000 biler, og Aston Martins nye toppmodell har allerede 550 bestillinger – mer enn to års produksjon.
England ruler!