-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
En britisk Geneve
Britene kommer virkelig til å sette sitt preg på årets Geneve utstilling. Noen av innslagene blir helt åpenbare, noen blir mer subtile. Men Dronningens bilindustri gjør seg bemerket med så mange spennende nye modeller at vi ikke skal se bort fra at den snart passerer 2 mill. i årlig produksjon.

Med på å dra lasset er biler som den nye Rover 75 stasjonsvognen, Jaguar viser sin firehjulsdrevne Mondeo (X-type) for første gang, og Aston kommer med sin Vanquish, som bare er forsmaken på en volum-modell (alt er relativt) derfra.
Så kommer BMWs nye Mini, og Hondas nye, engelskproduserte Civic til Geneve. Kanskje får vi også se eksempler på den nye MG-generasjonen. De fleste tror også at både Nissan og Toyota vil fortelle om fornyet tro på egen fremtid i England, når de får ordet i Geneve.
Ford kommer nok også til å fortelle at det skal skje ting med Land Rover, og selv om Ford selv kutter produksjonen, og GM legger ned den ene fabrikken, burde allikevel økningen hos de andre kunne skaffe de 300.000 ekstra bilene som trengs for å runde 2 mill. Jaguar alene skal opp fra 50.000 til 200.000 biler, og Aston Martins nye toppmodell har allerede 550 bestillinger – mer enn to års produksjon.
England ruler!