-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
En britisk Geneve
Britene kommer virkelig til å sette sitt preg på årets Geneve utstilling. Noen av innslagene blir helt åpenbare, noen blir mer subtile. Men Dronningens bilindustri gjør seg bemerket med så mange spennende nye modeller at vi ikke skal se bort fra at den snart passerer 2 mill. i årlig produksjon.
Med på å dra lasset er biler som den nye Rover 75 stasjonsvognen, Jaguar viser sin firehjulsdrevne Mondeo (X-type) for første gang, og Aston kommer med sin Vanquish, som bare er forsmaken på en volum-modell (alt er relativt) derfra.
Så kommer BMWs nye Mini, og Hondas nye, engelskproduserte Civic til Geneve. Kanskje får vi også se eksempler på den nye MG-generasjonen. De fleste tror også at både Nissan og Toyota vil fortelle om fornyet tro på egen fremtid i England, når de får ordet i Geneve.
Ford kommer nok også til å fortelle at det skal skje ting med Land Rover, og selv om Ford selv kutter produksjonen, og GM legger ned den ene fabrikken, burde allikevel økningen hos de andre kunne skaffe de 300.000 ekstra bilene som trengs for å runde 2 mill. Jaguar alene skal opp fra 50.000 til 200.000 biler, og Aston Martins nye toppmodell har allerede 550 bestillinger – mer enn to års produksjon.
England ruler!