Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen
Tøffere på toppen

Tøffere på toppen

Hvor mye bil kan man egentlig få for 300.000 kroner? Ganske mye, skal det vise seg.

Publisert Sist oppdatert

Først publisert i Bil 12-2015.

Hvor lenge siden er det internett i bilen, aktiv filholder, nødbremseassistent og, ikke minst, varme i rattet var enten forbeholdt de dyreste luksusbilene eller ikke tilgjengelig i det hele tatt?

Det er ikke mange år siden, i hvert fall.

Hva med massasje i setene, automatisk blendbart langlys og kamera som leser skilt?

Det meste av dette er tilgjengelig i alle de fire testbilene. Opel Astra – den billigste i kvartetten – har faktisk alt dette på plass.

Det vil si, toppmodellen av Astra har dette på plass; Astra Premium.

«Aha!», tenker du kanskje. «Da snakker vi jo fort en halv million kroner!».

Neida. Tre hundre tusen fire hundre kroner.

OBS!

Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.

LES VIDERE:

- Del 1

- Del 2

- Konklusjon

- Testdata

- Poeng

Powered by Labrador CMS