-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mer folkelig TT
Snart kommer en ny motor som gjør Audi TT oppnåelig for flere.


Denne skal gjøre Audi TT tilgjengelig for et bredere lag av folket:
Da vi kjørte Audi TT og TTS under den internasjonale lanseringen i oktober, var rimeligste alternativ 2.0 TFSI med 230 hestekrefter.
- Men det kommer et rimeligere alternativ litt senere, en 1,8-liter som kan få startpris ned mot 420.000 kroner, lovet informasjonssjef Marius Tegneby den gang.
I dag slipper Audi detaljene. Den nye 1.8 TFSI-motoren blir tilgjengelig fra sensommer og kan leveres i både TT Coupé og TT Roadster.
Motoren har 180 hk og et dreiemoment på 250 Newtonmeter i området mellom 1.250 og 5.000 omdreininger.
Med manuell girkasse gjør TT Coupé 1.8 TFSI null til hundre på 6,9 sekunder mens utgaven med S tronic automatgirkasse trenger en tidel mer. Roadsteren trenger tre tideler mer på samme øvelse.
Potensiell toppfart er 241 km/t for TT Coupé og 237 km/t for Roaster, og begge klarer seg med rundt 0,7 liter på mila.
- Lanseringen starter til høsten så det er litt tidlig for nøyaktig pris, men vi estimerer mellom 430.000 og 450.000 basert på dagens avgiftssystem, sier Tegneby nå.