-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ingen hybrid for Q7
Nå bekrefter Audi det som Spiegel skrev: Q7 får ingen hybrid-drift.

Først gikk ADAC, Tysklands store og innflytelsesrike bileier-organisasjon, ut med en ganske skremmende video der de viste en Audi Q7 som knuste en Fiat 500 i en simulert kollisjon.
I motsetning til det som var tonen da norske medier gjenga dette eksperimentet, var ikke poenget at Fiat 500 var livsfarlig. Tvert i mot, ut fra de sikkerhets-kriterier vi måler etter for tiden, er 500 noe av det beste du kan få kjøpt i denne klassen.
ADACs budskap var at Q7 hadde aggressive kollisjonsegenskaper, og organisasjonen snakker om graverende konstruksjonmangler ved den enorme SUVen.
Nå er det vel ikke det som får Audi til å bruke forventede salgstall som begrunnelse for at bilen allikevel ikke får den hybridløsningen som så mange har ventet på.
Nyhetsmagasinet Der Spiegel skrev nemlig på slutten av forrige uke at det nå var tatt en beslutning om ikke å tilby bilen som Hybrid. På tross av at det har ligget i de offisielle planene i flere år, og man har vist frem prototyper som har virket helt produksjonsklare. Sist på Frankfurtutstillingen i fjor.
Men siden man altså ikke regner med særlig volum på denne bilen (eller i dette segmentet?) lenger har man droppet planene slik at det blir de kjente bensin- og dieselalternativene som kommer til å gjelde, resten av bilens levetid.
Det er mulig noen har sittet og ventet på et alternativ til Lexus RX 400h, men sannheten er forhåpentlig at folk flest, også de som handler i dette segmentet, for lengst har funnet ut at dette ikke er noe miljøalibi. At man slipper ut 200g CO2 i stedet for 260 er på en måte et solid utslipp allikevel.