-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Her er neste Q7
Audi er godt i gang med å utvikle en ny generasjon Q7. Mange synes nok det er på høy tid.
Den store Audi SUVen debuterte på bilutstillingen i Frankfurt høsten 2005, så den begynner definitivt å trekke på årene. Søsknene, Porsche Cayenne og Volkswagen Touareg, kom i nye utgaver i 2010, men så var da også første generasjon Q7 tre år senere ute enn disse.
Det er ikke så mye vi kan lese ut av disse bildene av en godt kamuflert prototyp, men det ser ut som støtfangerne er kraftigere og frontoverhenget kortere.
Som ved den nye generasjonen Range Rover, ligger det an til en heftig slankekur, kanskje så mye som 400 kg. VW-konsernet har allerede vært gjennom tilsvarende prosess med Cayenne og Touareg.