-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Her er neste Q7
Audi er godt i gang med å utvikle en ny generasjon Q7. Mange synes nok det er på høy tid.
Den store Audi SUVen debuterte på bilutstillingen i Frankfurt høsten 2005, så den begynner definitivt å trekke på årene. Søsknene, Porsche Cayenne og Volkswagen Touareg, kom i nye utgaver i 2010, men så var da også første generasjon Q7 tre år senere ute enn disse.
Det er ikke så mye vi kan lese ut av disse bildene av en godt kamuflert prototyp, men det ser ut som støtfangerne er kraftigere og frontoverhenget kortere.
Som ved den nye generasjonen Range Rover, ligger det an til en heftig slankekur, kanskje så mye som 400 kg. VW-konsernet har allerede vært gjennom tilsvarende prosess med Cayenne og Touareg.