-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Her er neste Q7
Audi er godt i gang med å utvikle en ny generasjon Q7. Mange synes nok det er på høy tid.
Den store Audi SUVen debuterte på bilutstillingen i Frankfurt høsten 2005, så den begynner definitivt å trekke på årene. Søsknene, Porsche Cayenne og Volkswagen Touareg, kom i nye utgaver i 2010, men så var da også første generasjon Q7 tre år senere ute enn disse.
Det er ikke så mye vi kan lese ut av disse bildene av en godt kamuflert prototyp, men det ser ut som støtfangerne er kraftigere og frontoverhenget kortere.
Som ved den nye generasjonen Range Rover, ligger det an til en heftig slankekur, kanskje så mye som 400 kg. VW-konsernet har allerede vært gjennom tilsvarende prosess med Cayenne og Touareg.