-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Avenger 4x4 Concept
Tøffere versjon av Jeeps småbil
Vi har sett bilder av Jeeps kommende elbil, Avenger, men i Paris kunne endelig de fremmøtte se den i levende live.
Jeg tok det vel som en selvfølge at Jeeps Avenger var utstyrt med firehjulsdrift, men det skulle jeg selvsagt ikke gjort. Bilen vi fikk bilder av for et par måneder siden var nemlig tohjulsdrevet, men fortvil ikke – i Paris sto den som konsept med 4x4. Nærmest gryteklar.
Det er ikke første gang Jeep lanserer modeller som ikke trekker på alle fire, men det er liksom fremkommelighet de er mest kjent for. Og nå ønsker de å vise at også en kompakt elbil kan få typiske Jeep-egenskaper.
Avenger 4x4 Concept skiller seg fra bilen vi har sett tidligere gjennom røffe detaljer som tauekroker, økt sporvidde, bredere skjermer og mer aggressiv hjulutrustning.
Jeep-sjef Christian Meunier forteller om en angrepsvinkel på 21 grader, avgangsvinkel på 34 grader og bakkeklaring på 200 millimeter.
Selvsagt ekstra beskyttelse i fronten og ekstralys når du skal forsere ulendt terreng i mørket.
Konseptet var utstyrt med et lettvekts cargosystem på taket som i sin tur er beskyttet mot riper i hele sin lengde mens panseret har anti refleks- og ripebeskyttelse.
Neste år skal Avenger komme i salg, så får vi se hvor lenge det drøyer før den kommer med firehjulsdrift som alternativ. Det er jo så mye enklere når det dreier seg om eldrift.