-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Avenger 4x4 Concept
Tøffere versjon av Jeeps småbil
Vi har sett bilder av Jeeps kommende elbil, Avenger, men i Paris kunne endelig de fremmøtte se den i levende live.
Jeg tok det vel som en selvfølge at Jeeps Avenger var utstyrt med firehjulsdrift, men det skulle jeg selvsagt ikke gjort. Bilen vi fikk bilder av for et par måneder siden var nemlig tohjulsdrevet, men fortvil ikke – i Paris sto den som konsept med 4x4. Nærmest gryteklar.
Det er ikke første gang Jeep lanserer modeller som ikke trekker på alle fire, men det er liksom fremkommelighet de er mest kjent for. Og nå ønsker de å vise at også en kompakt elbil kan få typiske Jeep-egenskaper.
Avenger 4x4 Concept skiller seg fra bilen vi har sett tidligere gjennom røffe detaljer som tauekroker, økt sporvidde, bredere skjermer og mer aggressiv hjulutrustning.
Jeep-sjef Christian Meunier forteller om en angrepsvinkel på 21 grader, avgangsvinkel på 34 grader og bakkeklaring på 200 millimeter.
Selvsagt ekstra beskyttelse i fronten og ekstralys når du skal forsere ulendt terreng i mørket.
Konseptet var utstyrt med et lettvekts cargosystem på taket som i sin tur er beskyttet mot riper i hele sin lengde mens panseret har anti refleks- og ripebeskyttelse.
Neste år skal Avenger komme i salg, så får vi se hvor lenge det drøyer før den kommer med firehjulsdrift som alternativ. Det er jo så mye enklere når det dreier seg om eldrift.