-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Avenger 4x4 Concept
Tøffere versjon av Jeeps småbil
Vi har sett bilder av Jeeps kommende elbil, Avenger, men i Paris kunne endelig de fremmøtte se den i levende live.
Jeg tok det vel som en selvfølge at Jeeps Avenger var utstyrt med firehjulsdrift, men det skulle jeg selvsagt ikke gjort. Bilen vi fikk bilder av for et par måneder siden var nemlig tohjulsdrevet, men fortvil ikke – i Paris sto den som konsept med 4x4. Nærmest gryteklar.
Det er ikke første gang Jeep lanserer modeller som ikke trekker på alle fire, men det er liksom fremkommelighet de er mest kjent for. Og nå ønsker de å vise at også en kompakt elbil kan få typiske Jeep-egenskaper.
Avenger 4x4 Concept skiller seg fra bilen vi har sett tidligere gjennom røffe detaljer som tauekroker, økt sporvidde, bredere skjermer og mer aggressiv hjulutrustning.
Jeep-sjef Christian Meunier forteller om en angrepsvinkel på 21 grader, avgangsvinkel på 34 grader og bakkeklaring på 200 millimeter.
Selvsagt ekstra beskyttelse i fronten og ekstralys når du skal forsere ulendt terreng i mørket.
Konseptet var utstyrt med et lettvekts cargosystem på taket som i sin tur er beskyttet mot riper i hele sin lengde mens panseret har anti refleks- og ripebeskyttelse.
Neste år skal Avenger komme i salg, så får vi se hvor lenge det drøyer før den kommer med firehjulsdrift som alternativ. Det er jo så mye enklere når det dreier seg om eldrift.