-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bentley fra Tyskland
At Bentley skal komme med en firedørs utgave av sin Continental GT er ingen overraskelse. At det er besluttet at enkelte av bilene skal bygges i Tyskland er derimot litt mer overraskende.

Fordi Bentley er jo en rungende suksess. Den selger mer enn 400 hver måned, langt over opprinnelige prognoser, og selv om man har ansatt 1000 nye arbeidere og innført skift nummer 2 ser det ut som det kan bli meget vanskelig å møte behovet når den lengre og større Continental kommer.
Derfor har man bestemt at toppene skal tas unna av fabrikken i Dresden. Riktignok hadde man sett på mulighetene til å innføre et tredje skift ved Bentley-fabrikken i Crewe, men den løsningen man nå har falt ned på virker mer fornuftig.
Bentleys folk er meget omhyggelige med å presisere at Bentley fremdeles kommer til å være en ultraBritisk bil. Det er sammensetningen som gjøres av tyske hender som blir den eneste forskjellen. Alle komponenter kommer fra de samme leverandørene som ellers. Og det betyr blant annet motor og karosseri fra den tyske fabrikken. Tre og skinn og alle de detaljene som gjør bilen så engelsk skal imidlertid komme fra Crewe og kunden skal ikke ane forskjell.
På den annen side er ikke dette noe faresignal for produksjon i Crewe. Her er det ikke snakk om de samme problemene som har truffet Land Rover og Jaguar i det siste. Crewe er tvert i mot et eksempel på at engelsk bilindustri her og der er i glimrende form. 12 måneders ventetid er vel bevis godt nok.
Man regner med at bilen vil dukke opp i løpet av neste sommer.