-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nytt resultat av Bentleys byggesett
Noe nytt blir det hos Bentley også, når portene i Genève åpnes. Nå er det en åpen Conti Supersports vi kan nyte.
Bentley fortsetter å kombinere modulene sine i ikke spesielt overraskende kombinasjoner. Her har de tatt utgangspunkt i twin-turbo utgaven av Continental, den med 621 hester og godt over 750 Nm fra W12 Folkevogn-motoren sin.
Og akkurat som stiff-top versjonen kan denne soft-top utgaven tankes opp med E85 – hvis det fremdeles er noen som serverer slikt. 3,9 sekunder til 100, og godt over 320 km/t byr det hele på.
Dermed kan den smykke seg med tittelen: Den mest potente drop-top fra Bentley noensinne (selv om relativt sett var nok sportsbilene fra 20-årene mer imponerende, for eksempel den opprinnelige Supersports fra 1925) og Den kjappeste åpne fireseteren i verden.
Dette er selvfølgelig en bil som har alt, picnic-bord med sminkespeil, eller et automatisk bagasjeromslokk som heter Powerboot, eller massasjeseter. For ikke å snakke om en egen Valet-nøkkel, som gjør adgang til bilbruk særdeles begrenset.
Selv om det meste fra utstyrslisten er banale selvsagtheter i dette sjiktet, er det verd å nevne at en ny farge på det tre-lags stofftaket bilen er utstyrt med er Dark Grey Metallic.
Metallic-effekten har man oppnådd ved å veve noen halvt transparente grå acrylfibre inn i stoffet. Akkurat den detaljen gleder jeg meg til å se.
At det også er kommet seks nye eksteriørfarger er vel ikke interessant for andre enn de som samler på kuriøse bilkulør-navn.
Her er noen for dere: Kingsfisher (jeg aner ikke!), Citric (hakke peiling) White Satin, Orange Flame og St. James Red Pearl, gir seg vel selv, og Magenta er virkelig rett fram. Det neste blir vel at de kommer med en farge som bare heter Blå!