-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nye motorallianser
Fiat har inngått enda en ny allianse. Om motorer denne gangen. Med Suzuki. Og Mitsubishi skal levere motoren til den neste Smart Fortwo.
Mitsubishi og Smart har samarbeidet før, det har også Fiat og Suzuki gjort. Italienerne skal bygge en mini-SUV basert på en ungarsk bygd 4x4 Suzuki – den skal komme neste år. Men den nye avtalen går den andre veien.
Fiat skal hjelpe Suzuki med å komme i gang med å bygge Fiats suverene Multijet diesel, foreløpig er det to-liters utgaven som er beskrevet. Produksjonen skal være i gang innen 2010, og motoren skal bygges inn i biler som skal eksporteres til hele verden. 100.000 motorer pr år er det første målet.
Når det gjelder Mitsubishi og smart, så har de produsert hver sin modell på samme bånd og med samme plattform lenge. Den nye avtalen forteller imidlertid at lettvektsmotoren – masse bruk av aluminium og kunststoffer – som Mitsubishi skal putte inn i sin nye i-modell, også skal brukes av den nye generasjonen Smart Fortwo.
Mitsubishis nye modell skal på markedet tidlig neste år, og det ser ut som om det ikke er lenge etterpå at leveransene til Smart begynner. Det er snakk om mellom 80.000 og 100.000 motorer pr år.