-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lotus i forsiktig pluss
For første gang på tre år kunne Lotus vise en bunnlinje i svart. Ikke mer enn 2,7 millioner pund riktignok, men da er i hvert fall tapsrekken snudd.

Og det forretningsåret som ble avsluttet ved utgangen av mars i år viste en omsetning på 154 millioner pund. Av det satt altså fabrikken tilbake med 2,7. I fjor tapte de 16,6 millioner og året før hele 42,2.
Tallene bak tallene avslører imidlertid at det er Lotus Engineering som sørger for overskuddet. Bilproduksjonen går fremdeles i minus, men også der er det konkrete planer om bedring nå. Elise-produksjonen skal for eksempel dobles til ca. 4000 biler, og får man solgt alle sammen burde det bli penger i kassa.
Det er i første rekke Proton selv som er kunde hos Lotus Engineering, men også GM (som har hatt oppdrag der siden de eide store deler av Lotus) og Toyota gjør mange jobber der.