-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Lotus i forsiktig pluss
For første gang på tre år kunne Lotus vise en bunnlinje i svart. Ikke mer enn 2,7 millioner pund riktignok, men da er i hvert fall tapsrekken snudd.

Og det forretningsåret som ble avsluttet ved utgangen av mars i år viste en omsetning på 154 millioner pund. Av det satt altså fabrikken tilbake med 2,7. I fjor tapte de 16,6 millioner og året før hele 42,2.
Tallene bak tallene avslører imidlertid at det er Lotus Engineering som sørger for overskuddet. Bilproduksjonen går fremdeles i minus, men også der er det konkrete planer om bedring nå. Elise-produksjonen skal for eksempel dobles til ca. 4000 biler, og får man solgt alle sammen burde det bli penger i kassa.
Det er i første rekke Proton selv som er kunde hos Lotus Engineering, men også GM (som har hatt oppdrag der siden de eide store deler av Lotus) og Toyota gjør mange jobber der.