-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Renault står på
På tross av mange dystre resultater viser Renault et gå-på-humør som mange kan misunne dem.

Renault-tallene var heller ikke veldig lystige etter første halvår. 87 millioner euro var en nedgang på 61 prosent.
Men heldigvis har de med seg Nissan i Japan, Volvo (last) i Sverige og Autovaz i Russland, så konsolidert fikk man plutselig 746 millioner inn.
Og selv om driftsmarginen på bilvirksomheten sank fra 1,1 til 0,4 prosent var konsernsjef Carlos Ghosn (bildet) både optimistisk og aggressiv: «Vi er på riktig spor, og årsplanene vil holde» sa han.
Det betyr at de vil selge flere biler enn noen gang før under forutsetning, la han til, at Europa ikke forverrer seg enda mer.
I forutsetningene ligger det at Europa-markedet synker med seks til sju prosent – faktisk regner han med at hjemmemarkedet skal krympe med ti til elleve. Men globalt ser han for seg en fremgang på fem.
Selv om Renault ikke solgte mer enn 1,33 millioner biler i første halvår – det vil si 3,3 prosent mindre enn i samme periode i fjor – regner han med at nye modeller (Clio først og fremst) skal trekke volumet såpass opp at året vil ende med et nytt rekordvolum.
I forhold til sine franske kolleger i PSA er dette allikevel ikke så galt. 819 millioner i tap og klar beskjed om at i hvert fall 8.000 arbeidsplasser vil forsvinne, hører vi derfra.
Takket være godt fotfeste på en rekke utviklingsmarkeder trodde børsen på Ghosns optimisme, det var ikke snakk om noen kurstilbakegang der, nei.