-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Koreansk oppskrift på suksess?
Dette er bilen som skal løfte Chevrolet-salget til nye høyder i Norge. Med priser på over 400.000 kroner skal det bli interessant å se i hvor stor grad den lykkes.


I september kommer Captiva til Norge, men neppe som varebil
Riktig pris?
De mest solgte SUVene i Norge for tiden er Suzuki Grand Vitara og Toyota RAV4. Disse har inntrekkerpriser på henholdsvis ca 250.000 og 350.000. Det skal derfor bli interessant å se reaksjonen på at du må bla opp over fire hundre tusen for Chevrolets nye utfordrer.
Riktignok et den større enn konkurrentene og kan leveres med opptil 7 seter. Trekk på alle fire hjul er selvsagt standard – her besørges fordeling av kreftene mellom akslene av avansert elektronikk. Endelig har også Chevrolet en bil med ESP, i Captiva inkluderer de elektroniske hjelpemidlene også elektronisk bremsekraftfordeler og hydraulisk bremseassistent, samt HDC (Hill Descent Control) som hjelper deg ned bratte bakke og ARP (Anti Rollover Protection) som hjelper å holde bilen på rett kjøl.
Flere følger
Når bilen kommer på markedet i september tilbys to alternative motorer – en 2,4-liters bensinmotor med 136 hk og en 2,0 for diesel som yter 150 hk (320 Nm). I februar 2007 kommer motoren den norske importøren har størst tro på – en 2,0-liter diesel med 120 hk og et dreiemoment på 280 Nm. På bestilling skaffer Chevrolet deg også en bil med 3,2-liters V6 og automatkasse som standard.
5-trinns manuell gearkasse er standard på alle modeller, men de to som kommer til Norge i høst kan mot pristillegg leveres med 5-trinns automat (ikke 120 hk). I følge BilNytt.no får importøren 170 biler i år men har som mål å selge 600 stykker i 2007. Det er så godt som sikkert at bilen ikke blir godkjent som varebil grunnet et støttestag som ligger under baksetet.
Prisene på Chevrolet Captiva er som følger:
Tillegg for: