-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Polo får priser
Det er noen uker siden vi kjørte nye Polo. Nå åpner forhandlerne ordrebøkene, og dermed er også prisene klare.
Fortsatt er det noen måneder til bilen kommer på norske skilter – først den andre september er norsk lanseringsdato. Men prisene er nå klare, og dermed kan bilen bestilles hos din nærmeste VW-forhandler.
Polo kommer i tre utstyrversjoner med kjente betegnelser som Trendline, Comfortline og Highline. Kun én Trendline-modell står på programmet - en såkalt inntrekker med 1,2-liters bensinmotor på 60 hk og en prislapp på kr 170.280.
Trolig vil de fleste bruke minst 200.000 kroner på sin nye Polo, men da får man til gjengjeld en greit utstyrt bil med en nøysom bensin- eller dieselmotor.
Polo BlueMotion og Cross-utgaver kommer først i 2010, og da vil også de mest entusiastiske kunne sikre seg en Polo GTI med kombinasjonen turbo/kompressor og hele 170 hk – gjerne i kombinasjon med DSG gearkasse.