-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ny Polo får priser
Det er noen uker siden vi kjørte nye Polo. Nå åpner forhandlerne ordrebøkene, og dermed er også prisene klare.

Fortsatt er det noen måneder til bilen kommer på norske skilter – først den andre september er norsk lanseringsdato. Men prisene er nå klare, og dermed kan bilen bestilles hos din nærmeste VW-forhandler.
Polo kommer i tre utstyrversjoner med kjente betegnelser som Trendline, Comfortline og Highline. Kun én Trendline-modell står på programmet - en såkalt inntrekker med 1,2-liters bensinmotor på 60 hk og en prislapp på kr 170.280.
Trolig vil de fleste bruke minst 200.000 kroner på sin nye Polo, men da får man til gjengjeld en greit utstyrt bil med en nøysom bensin- eller dieselmotor.
Polo BlueMotion og Cross-utgaver kommer først i 2010, og da vil også de mest entusiastiske kunne sikre seg en Polo GTI med kombinasjonen turbo/kompressor og hele 170 hk – gjerne i kombinasjon med DSG gearkasse.