-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Polo får priser
Det er noen uker siden vi kjørte nye Polo. Nå åpner forhandlerne ordrebøkene, og dermed er også prisene klare.

Fortsatt er det noen måneder til bilen kommer på norske skilter – først den andre september er norsk lanseringsdato. Men prisene er nå klare, og dermed kan bilen bestilles hos din nærmeste VW-forhandler.
Polo kommer i tre utstyrversjoner med kjente betegnelser som Trendline, Comfortline og Highline. Kun én Trendline-modell står på programmet - en såkalt inntrekker med 1,2-liters bensinmotor på 60 hk og en prislapp på kr 170.280.
Trolig vil de fleste bruke minst 200.000 kroner på sin nye Polo, men da får man til gjengjeld en greit utstyrt bil med en nøysom bensin- eller dieselmotor.
Polo BlueMotion og Cross-utgaver kommer først i 2010, og da vil også de mest entusiastiske kunne sikre seg en Polo GTI med kombinasjonen turbo/kompressor og hele 170 hk – gjerne i kombinasjon med DSG gearkasse.