-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
God innsats av Stian Sørlie
Helgens 4-timers løp på Nürburgring ble nok en opptur for Stian Sørlie.

I kvalifiseringen leverte nordmannen raskeste tid blant alle Alpina-sjåførene og var bare 4 sekunder bak beste kvalifiseringstid totalt. Stian forbedret sin personlige rekord på Nürburgring (Nordsløyfa + Grand Prix-banen) med 10 sekunder da han kjørte inn på 8.17.665
”Dette er det sykeste og morsomste jeg noensinne har vært med på. For en bil, og for et tempo!”, stråler en ivrig Sørlie.
”Dessverre kom det gulflagg på kvalifiseringsrunden som gjorde at jeg måtte slippe litt på gassen. Uten dette hadde det gått enda raskere. Løpet ble også bra, men vi måtte roe litt ned da vi så at bilen brukte for mye drivstoff i forhold til den strategien vi hadde lagt.
Den tilliten teamet har vist meg i helgen er fantastisk, og jeg er veldig fornøyd med at jeg var raskest av alle Alpina-sjåførene her. Denne bilen ønsker jeg å kjøre mye mer.”
Stian Sørlie endte tilslutt på en 9. plass totalt og som nummer 5 i klassen. Stian kjørte Alpinas BMW B6 sammen med Andreas Wirth og Walter Csaba. I løpet hadde Stian Sørlie 4. beste rundetid med 8,20. Dette var kun 3 sekunder bak raskeste bil som var Manthey Racings Porsche (vinneren av årets 24t løp). Løpet ble vunnet av Mamerow Racings Porsche
Dette var Stian Sørlies siste løp i 2009, og arbeidet med å sette sammen et opplegg og finne sponsorer for 2010-sesongen er i full gang. Målsettingen er å kjøre Europamesterskapet for GT3-biler. For å få til dette må Spydeberg gutten få i land et budsjett på 3 millioner kroner.
Kilde: Pressemelding