-
Billakkerer
Møller Bil Romerike AS
-
Konsernleder
Albjerk Bil AS
-
Daglig leder
Motor Forum AS, Drammen
-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
En Porsche for banen
Porsche lanserer Cayman Clubsport GT4 – en bil bygget for racing-entusiaster.
Du kan ha det morsomt med de fleste sportsbiler fra Porsche på bane, men dersom banekjøring er øverst på agendaen, kjøper du selvsagt en bil som er skapt med dette for øye.
Cayman GT4 Clubsport, som har sin debut i Los Angeles, er nettopp en slik bil. Den er basert på gatebilen med samme navn, men denne får du ikke skilter på – til det er den for ekstrem.
Motoren er montert direkte bak setene, en sekssylindret boxer på 3,8 liter med 385 hestekrefter. Racing-utgaven har en modifisert 6-trinns dobbel clutch girkasse som styres via hendler på rattet.
Den har en mekaniske differensialbrems på bakakselen, utviklet spesielt for racing. Fremre aksel er hentet direkte fra storebror 911 GT3 Cup.
Bremsene har 380 mm skiver rund baut med 6-pots calipere foran og 4-pots bak. ABS-systemet kan justeres i tolv nivåer, og ESP-en er tilpasset kjøring på slicks.
Med en vekt på bare 1300 kg leveres Cayman GT4 Clubsport med veltebur, racingstoler og 6-punkts belter.
Basisutgaven har en standard 90-liters bensintank, men den kan også leveres med 70- eller 100-liters FT3 Safety-tank godkjent for racing.
Felgene er lette 18-tommere med dekk fra Michelin – 25/64-18 foran og 27/68-18 bak.
Cayman GT4 Clubsport har en prislapp på 111.000 euro pluss lokale avgifter og er bestillingsklar fra Porsche Motorsport in Weissach.