-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
En Porsche for banen
Porsche lanserer Cayman Clubsport GT4 – en bil bygget for racing-entusiaster.
Du kan ha det morsomt med de fleste sportsbiler fra Porsche på bane, men dersom banekjøring er øverst på agendaen, kjøper du selvsagt en bil som er skapt med dette for øye.
Cayman GT4 Clubsport, som har sin debut i Los Angeles, er nettopp en slik bil. Den er basert på gatebilen med samme navn, men denne får du ikke skilter på – til det er den for ekstrem.
Motoren er montert direkte bak setene, en sekssylindret boxer på 3,8 liter med 385 hestekrefter. Racing-utgaven har en modifisert 6-trinns dobbel clutch girkasse som styres via hendler på rattet.
Den har en mekaniske differensialbrems på bakakselen, utviklet spesielt for racing. Fremre aksel er hentet direkte fra storebror 911 GT3 Cup.
Bremsene har 380 mm skiver rund baut med 6-pots calipere foran og 4-pots bak. ABS-systemet kan justeres i tolv nivåer, og ESP-en er tilpasset kjøring på slicks.
Med en vekt på bare 1300 kg leveres Cayman GT4 Clubsport med veltebur, racingstoler og 6-punkts belter.
Basisutgaven har en standard 90-liters bensintank, men den kan også leveres med 70- eller 100-liters FT3 Safety-tank godkjent for racing.
Felgene er lette 18-tommere med dekk fra Michelin – 25/64-18 foran og 27/68-18 bak.
Cayman GT4 Clubsport har en prislapp på 111.000 euro pluss lokale avgifter og er bestillingsklar fra Porsche Motorsport in Weissach.