-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Thomas Schie spent før gaterace
- Dette blir utvilsomt et tøft race, med tette fighter og mye knuffing. Ordene tilhører Thomas Schie, som torsdag var på plass i Gøteborg for å inspisere traseen foran STCC-gateløpet i Gøteborg. Og gateløp har han en del erfaring med.

Thomas Schie kjørte flere gateløp i USA da han konkurrerte i Barber Dodge Pro. Med Formel 3 kjørte han gateløp i Pau i Frankrike og Helsingfors i Finland. Løpet i Gøteborg blir imidlertid ikke et gateløp i ordets rette forstand.
- De gateløpene jeg har kjørt før, gikk i trange bygater, mens her i Gøteborg har de laget en helt ny bane på en pir nede ved havna, med nylagt asfalt, sier Thomas Schie.
Han forteller også at banen er trang, men at det er gode omkjøringsmuligheter to steder. Banegjerdet står imidlertid helt inntil banen, så det er ingen avkjøringssoner.
- Det gjelder å holde seg i sporet, for det blir litt som med Formel 1 i Monaco. Går du i gjerdet er det sluttkjørt, sier Schie.
Så langt i sesongen har han hatt litt stang ut i STCC, men kommer til Gøteborg etter en fin fjerdeplass på Karlskoga.
- Jeg er fryktelig spent. Chevrolet vant flere gateløp i WTCC i fjor, og jeg tror banen i Gøteborg passer bilen bra. Teamet har jobbet godt foran helgens løp, og trent en masse på depotstopp, hvor det er sekunder å hente. Og nå har jeg vaket rundt en pallplass flere ganger, så det hadde vært veldig morsomt å kunne klatre helt opp på seierpallen her i Gøteborg, sier Schie.
All kjøring i STCC er vanligvis konsentrert til søndag. Men fordi banen i Gøteborg er helt ny, får deltakerne lov til å teste i morgen, fredag. Lørdag er det testkjøring, kvalifisering, Super Pole og selve STCC-racet. Så det blir en hektisk fredag og lørdag for Thomas Schie.