-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Bildegalleri: Rallye Monte Carlo Historique 2012
Monte Carlo (www.bilnorge.no): Monty Karlan og Valter Jensen rykket en plass opp da den offisielle resultatlisten ble hengt opp. Dermed ble det bronse på de to meget erfarne rallyførerne – og de var suverent beste norske.
Da juryen hadde behandlet årets Rallye Monte Carlo Historique, rykket Karlan / Jensen opp fra fjerde- til tredjeplass.
- Et helt greit rally, sier Monty Karlan. Ingen norske har kjørt flere RMC enn ham – og denne gangen kjørte han en Porsche 911.
Det var typisk at på den krevende bakketoppen på Col de Turini kom de fleste bilene sidelengs i stor sladd. Men herrene Karlan / Jensen kom gjennom de svingene uten sidebevegelse på bilen – effektivt, mindre dramatisk og raskt.
- Dette kan Valter Jensen, sier Monty som selv valgt å sitte i kartleserstolen på noen av strekkene. Der er han mester over alle mestere. Han har vunnet løpet – og i år ble han nummer tre.
Tidenes tøffeste
Knut Hallan var i år med for femtende gang og mener årets løp var det tøffeste.
- Den første dagen i Alpene kjørte vi stort sett nonstop uten pause, sier han. - Vi hadde alt fra snø til regn og tåke, og flere steder var det nesten ufremkommelig på grunn av stein og trær i veibanen. Vi ble hindret av andre deltagere og rykket derfor langt ned på lista.
- Ja, dette med hindringer er et problem, sier Karlan. På fartsprøve 11 var det biler som ikke greide å forsere isen i veibanen og dermed måtte arrangørene stryke fartsprøven.
BilNorges samleside for Rallye Monte Carlo Historique