-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bildegalleri: Rallye Monte Carlo Historique 2012
Monte Carlo (www.bilnorge.no): Monty Karlan og Valter Jensen rykket en plass opp da den offisielle resultatlisten ble hengt opp. Dermed ble det bronse på de to meget erfarne rallyførerne – og de var suverent beste norske.
Da juryen hadde behandlet årets Rallye Monte Carlo Historique, rykket Karlan / Jensen opp fra fjerde- til tredjeplass.
- Et helt greit rally, sier Monty Karlan. Ingen norske har kjørt flere RMC enn ham – og denne gangen kjørte han en Porsche 911.
Det var typisk at på den krevende bakketoppen på Col de Turini kom de fleste bilene sidelengs i stor sladd. Men herrene Karlan / Jensen kom gjennom de svingene uten sidebevegelse på bilen – effektivt, mindre dramatisk og raskt.
- Dette kan Valter Jensen, sier Monty som selv valgt å sitte i kartleserstolen på noen av strekkene. Der er han mester over alle mestere. Han har vunnet løpet – og i år ble han nummer tre.
Tidenes tøffeste
Knut Hallan var i år med for femtende gang og mener årets løp var det tøffeste.
- Den første dagen i Alpene kjørte vi stort sett nonstop uten pause, sier han. - Vi hadde alt fra snø til regn og tåke, og flere steder var det nesten ufremkommelig på grunn av stein og trær i veibanen. Vi ble hindret av andre deltagere og rykket derfor langt ned på lista.
- Ja, dette med hindringer er et problem, sier Karlan. På fartsprøve 11 var det biler som ikke greide å forsere isen i veibanen og dermed måtte arrangørene stryke fartsprøven.
BilNorges samleside for Rallye Monte Carlo Historique