-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Foto: Knut Moberg d.e.

Tom Berve måtte dessverre bryte etter en avkjøring
Foto: Knut Moberg d.e.

Glade nordmenn i Monte Carlo
Foto: Knut Moberg d.e.

De beste norske - Knut Hallan (t.v.) og Monty Karlan
Foto: Knut Moberg d.e.

Monty Karlan er en veteran i Rallye Monte Carlo
Foto: Knut Moberg d.e.
Bildegalleri: Rallye Monte Carlo Historique 2012
Monte Carlo (www.bilnorge.no): Monty Karlan og Valter Jensen rykket en plass opp da den offisielle resultatlisten ble hengt opp. Dermed ble det bronse på de to meget erfarne rallyførerne – og de var suverent beste norske.
Da juryen hadde behandlet årets Rallye Monte Carlo Historique, rykket Karlan / Jensen opp fra fjerde- til tredjeplass.
- Et helt greit rally, sier Monty Karlan. Ingen norske har kjørt flere RMC enn ham – og denne gangen kjørte han en Porsche 911.
Det var typisk at på den krevende bakketoppen på Col de Turini kom de fleste bilene sidelengs i stor sladd. Men herrene Karlan / Jensen kom gjennom de svingene uten sidebevegelse på bilen – effektivt, mindre dramatisk og raskt.
- Dette kan Valter Jensen, sier Monty som selv valgt å sitte i kartleserstolen på noen av strekkene. Der er han mester over alle mestere. Han har vunnet løpet – og i år ble han nummer tre.
Tidenes tøffeste
Knut Hallan var i år med for femtende gang og mener årets løp var det tøffeste.
- Den første dagen i Alpene kjørte vi stort sett nonstop uten pause, sier han. - Vi hadde alt fra snø til regn og tåke, og flere steder var det nesten ufremkommelig på grunn av stein og trær i veibanen. Vi ble hindret av andre deltagere og rykket derfor langt ned på lista.
- Ja, dette med hindringer er et problem, sier Karlan. På fartsprøve 11 var det biler som ikke greide å forsere isen i veibanen og dermed måtte arrangørene stryke fartsprøven.