-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
-
Serviceleder
Autoria Ski AS
-
Bilmekaniker
Autoria Ski AS
Opp- og nedturer for Stian Paulsen
Det ble ingen optimal helg for Stian Paulsen da han for tredje gang stilte til start i den internasjonale TRC-serien. Men optimisten fra Fredrikstad ser alltid noen lyspunkter.
Arena for denne løpshelgen var Salzburgring i Østerrike, og Stian har jobbet hardt for å få bilen klar til løpshelgen.
Fredag var det hele tre timer fri trening, og den tiden brukte Stian og teamet til å optimalisere bilen. Det endte med tiende beste tid på treningen, bare tre tideler bak Audi-fører Stefano Comini som noterte bestetid i omgangen.
– Vi hadde en veldig god test på fredag og alt så bra ut. På kvalifiseringen gjorde vi noe feil som medførte at tempoet ikke var det samme som dagen før. Jeg kvalifiserte meg til startspor 16, noe som gjorde utgangspunktet for løpene vanskelig, sier Stian til BilNorge.
Stian endte kvalifiseringen i en grusfelle, men uten at bilen ble skadet. Feiekost og støvsuger var det eneste som trengtes for å få bilen klar til løpene.
– Jeg brøt etter halvkjørt første løp på grunn av nye tekniske problemer som gjorde at vi ikke hang med. Problemet fra Monza er fikset, men jeg mistenker at dette har noe med differensialen å gjøre. Dette er noe jeg må finne raskt ut av siden neste løp i Budapest kjøres allerede til helgen, sier Stian.
I det andre løpet kjørte Paulsen bare fire runder før han parkerte i depotet.
– Jeg valgte ikke å kjøre løp to for å spare bilen. Mange har hatt problemer med punktering på venstre framhjul i helgen, og punkterer du på feil sted på denne banen, ender det i katastrofe, sier Paulsen som gjerne ville ha med seg hel bil videre til Budapest.
– Det ble skrotet to biler i første løp etter punkteringer på den delen av banen vi har høyest hastighet. Jeg valgte derfor ikke å risikere bilen ettersom jeg uansett ikke hadde mulighet å kjempe om en topp plassering.
Selv med to brutte løp ser optimisten Stian Paulsen lyspunkter.
– Det positive med helgen var testen på lørdag der jeg var tiende raskest, og nest raskest i sektor tre på banen. Så totalt sett har denne helgen vært mye bedre en de to tidligere i år.
– Jeg vil nå jobbe på videre og prøve å ta innpå enda mer på Hungaroring til helga. Jeg har aldri kjørt der før, så det kan bli utfordrende, men jeg skal gjøre mitt beste, konkluderer Stian Paulsen før han setter seg i sin Sprinter for å kjøre nye 60-70 mil med løpsbil på slep.
På sin Facebook-side legger Stian jevnlig ut morsomme videosnutter som er verd en titt