-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Skaderådgiver og bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
MyCar:
Bilselger
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tøff helg, men lys i tunnelen
Stian Paulsen er ikke fornøyd med egen innsats i helgens to løp på Monza. Men fremtiden ser han nå litt lysere på.
Grunnlaget for en god helg ble spolert i lørdagens kvalifisering. Der klarte han kun en 17. plass og måtte dermed starte langt bak i feltet i begge løpene.
– Jeg var ikke i form denne helgen, rett og slett utslitt. Kvalet er det dårligste jeg har gjort i år, og det på en bane hvor Cupraen egentlig er rask. Jeg var 1,7 sekunder bak Mikel Azcona som kvalet til andreplass i en tilsvarende bil, det er et hav av tid. Det skyldes ikke bilen, kun min egen prestasjon, sier en ærlig Stian Paulsen.
– Det første løpet gikk bra. Jeg fikk sovet og ladet opp mellom kvalifisering og løp. Avanserte i feltet og var oppe på 8. plass med litt over en runde igjen. Så ble jeg nok litt for ivrig, bremset meg bort, var en tur i grusen og kom inn på banen på 11. plass igjen, sier Stian som avanserte ytterligere en plass på siste runde og endte som nummer 10.
– Vi var raske i løpet, nesten like raske som de i tet, og det er bra.
– Søndag hadde vi trua på en nytt bra løp, hadde en bra start, men kuttet en curb på den første runden, og da knakk innfestningen på venstre bak demper. Dette er litt utur, for vi kutter curbsen hele tiden, demperen skulle tålt dette, jeg traff nok veldig uheldig, sier Stian Paulsen.
Etter løpene på Monza satte den hardtarbeidende racerføreren seg direkte i bilen for å kjøre til Barcelona hvor de avsluttende rundene i TCR Europe skal kjøres i slutten av oktober. Der blir løpsbil og trekkvogn stående i stedet for å dra den lange veien tur-retur verkstedet i Tyskland.
Men selv om løpene ikke gikk helt etter planen i helgen, kom det likevel en opptur.
– Det som er veldig bra nå, er at Seat Sport endelig har kommet med et tilbud om å hjelpe meg denne sesongen og neste. Jeg sa at de må dobble tilbudet, så kan vi gjøre an avtale, sier Stian.
– Avtalen går ut på en pakke til meg, mot at jeg hjelper Mikel Azcona med å vinne mesterskapet. Han leder nå og kjører også CUPRA. Som kompensasjon vil teamet til Mikel også hjelpe meg med oppsett på bilen i Barcelona som er hjemmebanen deres så jeg kan være med i toppen å hjelpe Mikel. Det høres ut som vinn vinn, konstaterer en optimistisk Stian.