-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sainz legger opp
Den doble verdensmesteren i rally, Carlos Sainz – alias El Matador - har besluttet å legge opp etter årets sesong. Dermed må Citroën finne seg en ny andrefører til neste år, noe som neppe blir vanskelig.


En blid Carlos Sainz møter fans i Ã¥rets Rally Italia Sardinia
En blid Carlos Sainz møter fans i årets Rally Italia Sardinia
Carlos Sainz debuterte i VM-sammenheng i 1987, men da hadde han allerede erfaring fra baneracing. Han har kjørt for en rekke forskjellige team, Seat, Renault, Ford, Lancia, Subaru, Citroën og Toyota, og det var med sistnevnte han tok sine to VM-titler i 1990 og 1992.
Spanjolen er kjent som en av de beste taktikere i bransjen. Han kommer som regel alltid i mål på poengplass, i år har han for eksempel bare brutt ett løp mens han har vært på pallen 7 ganger, deriblant seieren i Argentina.
De to siste årene har vi vunnet konstruktør-VM for Citroën i tillegg til å sloss om pallplasser i de fleste løp. Jeg synes derfor dette er en god anledning til å legge opp, noe som har vært en vanskelig avgjørelse siden jeg fortsatt gleder meg til hvert eneste rally, sa Sainz på en pressekonferanse i dag.
Det faktum at jeg kjører for det beste teamet og har mulighet til å fortsette med det, gjorde avgjørelsen enda vanskeligere. Citroën-teamet er gjennomsyret av profesjonalitet fra toppsjefen ned til dekkvaskerne, og for alle er det kun en ting som teller: seier. Jeg håper derfor å fortsette samarbeidet med teamet på en eller annen måte i fremtiden, fortsetter Sainz.
Den fargerike spanjolen vil bli savnet i sporten hvor han har vært et fargerikt innslag i 16 år. Men unge førere står i kø for å overta plassen hans.