-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Vårt valg: Skoda Yeti
De to testbilene har hver sine mer eller mindre sterke sider.

Skulle vi gjort vårt valg ut fra de to disiplinene forbruk og pris, ville ASX være et naturlig førstevalg.
Det er også ASX som har minst «kasseform», altså at den ser mer ut som en høyreist stasjonsvogn.
Hvis fleksibilitet i seteløsninger og bagasjeplass er viktig, noe mange bilkjøpere legger vekt på i denne typen biler, er Yeti klart best. Det samme gjelder evnen til å trekke tilhenger.
Også når det gjelder sittekomfort, spesielt i baksetet, og kjøreegenskaper trekker Yeti det lengste strået.
Ut fra en helhetlig vurdering faller vi ned på Yeti som vårt valg denne gang.
Som poengsummene indikerer, trår du imidlertid ikke mye feil om du velger ASX.
LES VIDERE: