-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Heia Buick,
Svart grill og greier
Leserbrev er noe av det morsomste som finnes. Noen ganger er det faktisk ganske morsomme også. Det følgende fortjener større berømmelse, det kom til Automotive News fra en stor Buick-forhandler etter at bladet hadde fortalt om 2003-utgaven av LeSabre.


Ingen store endringer på 2003-modellen av Buick LeSabre
Ingen store endringer på 2003-modellen av Buick LeSabre
Det er ikke mye som har fått det til å kile meg så sterkt i ryggraden i mine 35 år i bilbransjen.
22 prosent margin på nye biler er ikke noe mot dette. Ikke engang olje-embargoen, da amerikanerne slåss om å få plass ved pumpene, var like spennende.
For da jeg leste at 2003-modellen av LeSabre skulle få krom-hjul og svarte griller, ble øynene mine fylt av tårer.
Det gir meg mot til nye år i bransjen å vite at vi får kromhjul og svarte griller når verden ellers er fylt av massive design-endringer. Hvis General Custer (berømt amerikansk nedkjemper av indianere) også hadde hatt kromhjul og svarte griller, hadde kanskje historien sett annerledes ut.
Jeg ser for meg at det har vært mange søvnløse netter, kanskje også ødelagte ekteskap, i den tøffe beslutnings-perioden. Men det er den prisen vi bilfolk må betale for å kunne produsere og markedsføre produkter med så monumentale endringer som kromhjul og svarte griller.
La meg være stemmen fra asfalten som takker deg, Buick, for disse forandringene på 2003 LeSabre.
Vi skal gjøre alt vi kan for å holde ut.