-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Opp og ned for GM i Kina
Samtidig som GM stolt forteller om to nye aktiviteter i Kina, kommer også meldingen om et tilbakeslag for GM-salget på dette kjempemarkedet.

Akkurat samtidig med at GM forteller at denne fabrikken skal utvides til å bygge 53.000 biler i året kommer imidlertid meldingen om at salget i årets tre første måneder ligger 30% under tilsvarende periode i fjor. Folk utsetter kjøp av dyrere biler i påvente av lavere import-avgifter, regner observatørene med. Hvilket passer innenlandske produsenter av dyre biler dårlig.
Derfor er det kanskje større optimisme rundt GMs neste satsing i landet: de første Blazere og S-10 pick uper skal rulle av båndet i en ny fabrikk i nordøst, byen heter Shenyang, i desember. Og dette er en annen type biler enn de dyre Sedanene fra Shanghai.
Og for å presisere at Kina er Flavour-of-the-Month: Citroën skal investere nye 800 millioner Francs i sin Kina-virksomhet. Det dreier seg om en stor kapital-innsprøytning der også Bank of China skal delta. Der produseres for tiden ZX Fukang, men nye modeller ligger i utviklings-boksen.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no