-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ut med Bengal
Buick Bengal, en ganske lekker, lettere retro-roadster, som Buick viste som konsept tidligere i år, var det mange som håpet skulle komme i produksjon. Nå har produkt-czar Lutz sagt Nix.
Sannsynligvis har den også være tatt under behandling av produksjonsingeniører, for nå forteller CarConnection at bilen hadde for mange potensielle produksjonsproblemer, og at produksjonsomkostningene lot til å bli alt for høye, til at bilen kunne gjøres klar for samlebåndet.
Så på tross av at Daimlerchrysler skal bygge Crossfire, er det ganske klart at det ikke blir noen Bengal fra Generalen. Dersom analysene av bilen er slik som CarConnection skriver var det nok ikke vanskelig for GMs øverste produkt-herre, Bob Lutz, å si nei til denne bilen. Det er nok av andre spennende, og mindre kompliserte, prosjekter hos GM for tiden.