-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ut med Bengal
Buick Bengal, en ganske lekker, lettere retro-roadster, som Buick viste som konsept tidligere i år, var det mange som håpet skulle komme i produksjon. Nå har produkt-czar Lutz sagt Nix.
Sannsynligvis har den også være tatt under behandling av produksjonsingeniører, for nå forteller CarConnection at bilen hadde for mange potensielle produksjonsproblemer, og at produksjonsomkostningene lot til å bli alt for høye, til at bilen kunne gjøres klar for samlebåndet.
Så på tross av at Daimlerchrysler skal bygge Crossfire, er det ganske klart at det ikke blir noen Bengal fra Generalen. Dersom analysene av bilen er slik som CarConnection skriver var det nok ikke vanskelig for GMs øverste produkt-herre, Bob Lutz, å si nei til denne bilen. Det er nok av andre spennende, og mindre kompliserte, prosjekter hos GM for tiden.