-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GM Daewoo: mye nytt pluss VW
Sterke eksporttall gjorde at GM Daewoo økte volumet 16 prosent i januar. De kommer med ni nye modeller på 15 måneder og skal hjælpemeg selge Volkswagen også.

I forrige uke dukket det opp en melding fra Volkswagens kontor i Seoul om at de har skrevet avtale med en lokal distributør om salg av Volkswagens biler i Sør-Korea. Og denne distributøren er ingen andre enn Daewoo.
Nå må vi være litt forsiktige her, for akkurat som Mitsubishi (Electronics) ikke er det samme som Mitsubishi (Bank) er ikke (GM) Daewoo det samme som Daewoo (Motor Sales). Men det skal garantert komme mange morsomme misforståelser ut av dette.
Derimot er det ingen tvil om at den GM-eide delen av Daewoo har ambisjoner. De solgte godt over 73.500 biler i januar, ganske mange het Chevrolet eller Suzuki, for eksporten utgjorde hele 64.600 av disse bilene.
I disse tallene er det forresten ganske mange byggesett også, eksporten av slike enheter steg i takt med resten på grunn av økt kapasitet på samlefabrikkene i Kina, India, Thailand og Vietnam. På hjemmemarkedet ble det solgt litt under 9.000 biler, også en formidabel økning: hele 26 prosent. Og det først og fremst på grunn av Matiz, på tross av at den nye er rett rundt hjørnet.
Faktisk skal selskapet lansere fem nye modeller i år, og hvis vi legger på noen måneder til blir det til sammen ni nye modeller. Den første er altså Matiz, deretter kommer den nye Statesman (som er den eneste som ikke er designet, konstruert og utviklet i Korea – dette er en bil som hentes fra Holden i Australia) og så kommer den SUVen som vi møtte som SEX, sorry S3X (GM blir nok lei seg for slike skrivefeil, det hadde de nok aldri sett for seg).
Dessuten er det nå like før den nye dieselmotorfabrikken er på nett, og konstruktørene i det nesten flunkende nye designssentret i Bupyong har snart gjort seg så ferdig med den nye lille seks-trinns gearkassen at den også kan gå i produksjon.
Masse aktiviteter med andre ord.