-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Verdens første?
Det var stor interesse da Chevrolet i England lanserte verdens første skrapebil.
Tusener av mennesker møtte opp for å delta i konkurransen om å skrape seg frem til en gratis Chevrolet Captiva. På forhånd hadde man brukt to måneder på å forberede lotteriet ved å dekke hele bilen med sølvgrå lateks – samme materiale som brukes på skrapelodd.
Det tok 14 timer å skrape bort belegget som skjulte en mengde paneler – det ene av dem med et symbol som markerte at premien var i boks.
Bilen sto sentralt plassert i Londons Covent Garden på en seng av 16.995 pennies for å markere lanseringen av Chevrolets nye SUV i det britiske markedet. Beløpet var ikke tilfeldig valgt – bilen koster nemlig like mange pund på de britiske øyer.
Det har vært mulig å vinne biler via skrapelodd tidligere også, men så vidt vi kjenner til er det første gang selve bilen brukes som lodd. En morsom gimmick.