-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Verdens første?
Det var stor interesse da Chevrolet i England lanserte verdens første skrapebil.
Tusener av mennesker møtte opp for å delta i konkurransen om å skrape seg frem til en gratis Chevrolet Captiva. På forhånd hadde man brukt to måneder på å forberede lotteriet ved å dekke hele bilen med sølvgrå lateks – samme materiale som brukes på skrapelodd.
Det tok 14 timer å skrape bort belegget som skjulte en mengde paneler – det ene av dem med et symbol som markerte at premien var i boks.
Bilen sto sentralt plassert i Londons Covent Garden på en seng av 16.995 pennies for å markere lanseringen av Chevrolets nye SUV i det britiske markedet. Beløpet var ikke tilfeldig valgt – bilen koster nemlig like mange pund på de britiske øyer.
Det har vært mulig å vinne biler via skrapelodd tidligere også, men så vidt vi kjenner til er det første gang selve bilen brukes som lodd. En morsom gimmick.