-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Daihatsu forsvinner fra Australia
Australia er nesten hjemmemarked for Toyota, derfor virker det ekstra underlig at de har besluttet å eliminere juniormerket sitt, Daihatsu, fra det markedet.


Daihatsu er populære biler i Australia, men snart forsvinner de
Daihatsu er populære biler i Australia, men snart forsvinner de
Daihatsu er som kjent eid av Toyota, noen av modellene produserer de til og med hos hverandre, og Toyota er en av de aller største i Australia. Allikevel klarer de ikke å forsvare Daihatsus plass der.
Etter omfattende markedsundersøkelser har vi funnet ut at den langsiktige muligheten for Daihatsu til å generere en fornuftig forretning i Australia, var meget begrenset heter det omtrent. Derfor skal virksomheten skrus ned, og den beslutningen har styret tatt etter nøye å ha studert Daihatsus nåværende og prosjekterte finansielle bidrag i Australia og i det økende konkurransemiljøet får vi vite.
Oversatt betyr det ganske greit at de skal slutte å selge Daihatsu der, spesielt fordi man på slutten av meldingen får beskjed om at kunder som kjøper Daihatsu i løpet av de neste 12 månedene, skal vite at de vil bli tatt godt vare på med fortsatt god delesupport.
Daihatsu har vært på markedet der siden 1967 og nå omfatter utvalget Sirion, Terios, Copen, Charade og de små Delta vare- og lastebilene.