-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Daihatsu forsvinner fra Australia
Australia er nesten hjemmemarked for Toyota, derfor virker det ekstra underlig at de har besluttet å eliminere juniormerket sitt, Daihatsu, fra det markedet.


Daihatsu er populære biler i Australia, men snart forsvinner de
Daihatsu er populære biler i Australia, men snart forsvinner de
Daihatsu er som kjent eid av Toyota, noen av modellene produserer de til og med hos hverandre, og Toyota er en av de aller største i Australia. Allikevel klarer de ikke å forsvare Daihatsus plass der.
Etter omfattende markedsundersøkelser har vi funnet ut at den langsiktige muligheten for Daihatsu til å generere en fornuftig forretning i Australia, var meget begrenset heter det omtrent. Derfor skal virksomheten skrus ned, og den beslutningen har styret tatt etter nøye å ha studert Daihatsus nåværende og prosjekterte finansielle bidrag i Australia og i det økende konkurransemiljøet får vi vite.
Oversatt betyr det ganske greit at de skal slutte å selge Daihatsu der, spesielt fordi man på slutten av meldingen får beskjed om at kunder som kjøper Daihatsu i løpet av de neste 12 månedene, skal vite at de vil bli tatt godt vare på med fortsatt god delesupport.
Daihatsu har vært på markedet der siden 1967 og nå omfatter utvalget Sirion, Terios, Copen, Charade og de små Delta vare- og lastebilene.