-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Daihatsu forsvinner fra Australia
Australia er nesten hjemmemarked for Toyota, derfor virker det ekstra underlig at de har besluttet å eliminere juniormerket sitt, Daihatsu, fra det markedet.
Daihatsu er som kjent eid av Toyota, noen av modellene produserer de til og med hos hverandre, og Toyota er en av de aller største i Australia. Allikevel klarer de ikke å forsvare Daihatsus plass der.
Etter omfattende markedsundersøkelser har vi funnet ut at den langsiktige muligheten for Daihatsu til å generere en fornuftig forretning i Australia, var meget begrenset heter det omtrent. Derfor skal virksomheten skrus ned, og den beslutningen har styret tatt etter nøye å ha studert Daihatsus nåværende og prosjekterte finansielle bidrag i Australia og i det økende konkurransemiljøet får vi vite.
Oversatt betyr det ganske greit at de skal slutte å selge Daihatsu der, spesielt fordi man på slutten av meldingen får beskjed om at kunder som kjøper Daihatsu i løpet av de neste 12 månedene, skal vite at de vil bli tatt godt vare på med fortsatt god delesupport.
Daihatsu har vært på markedet der siden 1967 og nå omfatter utvalget Sirion, Terios, Copen, Charade og de små Delta vare- og lastebilene.