-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Dodge blir Global
Chrysler kom langt bak i leksa da timene for pressekonferanser ble delt ut i Detroit i år. Men nå er de også på plass. Og selv om det var noen supre leker blant lanseringene, var vel den største nyheten den vi har antydet tidligere: at Dodge skal bli et globalt merke. Igjen.

Introduksjonen blir forsiktig, det er 2004-modellen av Viper som skal lede invasjonsstyrkene, først fra 2006 kommer en serie nye personbiler som skal introdusere Daimlerchryslers Americana for resten av verden. Mens vi venter på de nye Dodgene skal salget av Jeep og Chrysler intensiveres, i løpet av de kommende fire årene skal tallet på Chrysler-produkter solgt uttaskjærs fordobles, og deretter skal det virkelig øke.
Viperen, som igjen skal sette Dodge-navnet på Europa-kartet, vil få sin debut på vårt kontinent på Paris-utstillingen ble det sagt under Detroit-introen – hvorfor de har glemt bort at Geneve kommer før sommersesongen begynner vet jeg ikke.
Det er kjent at det vil komme en rekke spennende Chrysler-produkter fremover, biler med klare europeiske referanser. Delelageret til Mercedes kommer til å bli flittig benyttet, og den nye, større Smarten skal nok også komme i en Chrysler-utgave. Sannsynligvis vil disse bilene få det emblemet som passer best for markedet, så uansett hva de blir hetende i USA vil de selges som Dodge her hjemme.
Jeg lurer på om Bertel O. Steen kjente til disse ekspansive planene da de overtok Chrysler fra Harald A. Møller i fjor. Dette her høres jo nesten ut som arbeid.