-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lexus med Ring-pakke
Dette må være den dyreste japanske noensinne. Og kanskje mest eksklusive. Skrikende oransje Lexus LFA med Nürburgring-pakke.
I USA koster en ”vanlig” LFA 375.000 dollar. Legger du på den nettopp presenterte Nåurburgring-pakken, koster det deg 70.000 til. Dersom du også vil ha den i matt svart (hvor utrolig yesterday er ikke det?), må du ut med ytterligere 20.000.
Det du får for de siste 20 K er altså enkelt å beskrive. Men selve NB-pakken er mer omfattende. For det første vil den bare bli montert på 50 av de til sammen 500 LFA som skal bygges. Allerede der har vi det eksklusive.
Motoren er så vidt rørt, den får nå 10 hester mer og er oppe i 562 fra den 4,8-liters V10’eren. Det er gjort noe med softwaren til girkassen også, skiftetiden er nå senket fra 0,20 sekunder til 0,15. Du skal ha god datatransmisjon i nervesystemet ditt for virkelig å sette pris på det.
Det er nye hjul og nye, veldig hefteglade dekk med i oppskriften, samtidig som opphengningen er strammet enda mer opp.
SE VIDEO: Bil-redaktør Stein Pettersen har kjørt Lexus LFA på Goodwood
Og sammen med en ny front-splitter og en solid vinge på hekken, som er der alltid og ikke spretter opp som bevis på at du har klart å kjøre fortere enn 110, skal det hjelpe til å suge bilen nærmere bakken gjennom Karusellen.
Det er også interiøroppgraderinger, den mest spennende er kun for Europa: muligheter for rent karbon-look. Ellers er interiøret svart, svart og rødt, eller svart og purpur.
Men det som virkelig kan trekke kunder til den nye modellen er tilleggsytelsene. Du får for eksempel en spesiell LFA Nürburgring-jakke! Du får kjørekurs på Nürburgring. Og du får et helt års pass til Sløyfa og tilliggende underholdningspark. (Jeg vet om billigere måter å skaffe seg akkurat det på.)