-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Først Rover, nå Lotus
Sunday Times hadde en pikant liten historie i går. Akkurat som da BMW kvittet seg med Rover, står igjen Phoenix og Alchemy mot hverandre i kampen om Lotus.

Nå rapporterer Sunday Times at det er to grupper som konkurrerer om å overta sportsbilprodusenten. På den ene siden finner vi Jonathan Moulton, som står i spissen for Alchemy Partners. På den annen siden har vi John Towers som i dag bestyrer MG Rover som hans gruppe, Phoenix, overtok fra BMW i fjor.
Og helt frem til Phoenix dukket opp som det de heter, som en fugl Fønix, var Jon Moulton bombesikker på at Rover var hans, og han visste nøyaktig hva han skulle gjøre med den.
Lotus er litt annet enn Rover, i hvert fall hva størrelse angår. Men akkurat som Rover har Lotus måttet se at de blir forsinket med produksjon og intro av nye modeller, de har måttet gå til kraftige innskrenkninger i det siste, og det er tendenser til at pengene renner fortere ut enn inn.
Men merkenavnet er eminent, se derfor ikke bort fra at det er en japaner med ambisjoner som står bak denne oppblomstrende aktiviteten.