-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Først Rover, nå Lotus
Sunday Times hadde en pikant liten historie i går. Akkurat som da BMW kvittet seg med Rover, står igjen Phoenix og Alchemy mot hverandre i kampen om Lotus.
Nå rapporterer Sunday Times at det er to grupper som konkurrerer om å overta sportsbilprodusenten. På den ene siden finner vi Jonathan Moulton, som står i spissen for Alchemy Partners. På den annen siden har vi John Towers som i dag bestyrer MG Rover som hans gruppe, Phoenix, overtok fra BMW i fjor.
Og helt frem til Phoenix dukket opp som det de heter, som en fugl Fønix, var Jon Moulton bombesikker på at Rover var hans, og han visste nøyaktig hva han skulle gjøre med den.
Lotus er litt annet enn Rover, i hvert fall hva størrelse angår. Men akkurat som Rover har Lotus måttet se at de blir forsinket med produksjon og intro av nye modeller, de har måttet gå til kraftige innskrenkninger i det siste, og det er tendenser til at pengene renner fortere ut enn inn.
Men merkenavnet er eminent, se derfor ikke bort fra at det er en japaner med ambisjoner som står bak denne oppblomstrende aktiviteten.