-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lotus dropper Coventry
Lotus har en skygge-operasjon i Coventry. Ikke særlig stor, men topp kvalifiserte folk er det der som har gjort glimrende prototype-bygging. Nå skal avdelingen legges ned. Får de ikke solgt den innen 9. november blir den bare stengt.

De 35 som jobber ved den ganske nye avdelingen i Coventry regner med å finne jobber andre steder i Lotus-systemet, ved hovedkvarteret i Norfolk, ved filialen i Michigan eller hos eieren, Proton, i Malaysia. Grunnen til at Lotus har satt 9. november som dead-line er at innen den datoen er de 35 ferdige med alle de oppdragene som de har inne. Hvilket bare bekrefter at prototyping ikke akkurat står i kø hos eksterne konsulenter for tiden.
Litt hyggelig er det imidlertid også fra Lotus. Elise nr. 1000 er nettopp overlevert den lykkelige eieren. Og med 3.500 biler bygget så langt i år (de fleste er Opel/Vauxhall-utgaven av Elise), er de i ferd med å sette ny produksjonsrekord.
La oss håpe det kommer til synes på bunnlinjen også.