-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lotus dropper Coventry
Lotus har en skygge-operasjon i Coventry. Ikke særlig stor, men topp kvalifiserte folk er det der som har gjort glimrende prototype-bygging. Nå skal avdelingen legges ned. Får de ikke solgt den innen 9. november blir den bare stengt.

De 35 som jobber ved den ganske nye avdelingen i Coventry regner med å finne jobber andre steder i Lotus-systemet, ved hovedkvarteret i Norfolk, ved filialen i Michigan eller hos eieren, Proton, i Malaysia. Grunnen til at Lotus har satt 9. november som dead-line er at innen den datoen er de 35 ferdige med alle de oppdragene som de har inne. Hvilket bare bekrefter at prototyping ikke akkurat står i kø hos eksterne konsulenter for tiden.
Litt hyggelig er det imidlertid også fra Lotus. Elise nr. 1000 er nettopp overlevert den lykkelige eieren. Og med 3.500 biler bygget så langt i år (de fleste er Opel/Vauxhall-utgaven av Elise), er de i ferd med å sette ny produksjonsrekord.
La oss håpe det kommer til synes på bunnlinjen også.