-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mørkerødt for Lotus
Å tape 43 millioner pund av en omsetning på 145 er hva Lotus klarte i fjor – i det forretningsåret som sluttet 31. mars. Men de har gode forklaringer, og eieren, Malaysiske Proton, har lovet å holde liv i dem.

Dagens sjef kan trygt være frimodig i sine forklaringer – han kan ikke lastes, ansatt som han ble i april. Han har da også tatt noen grep, fjernet 300 av de 2100 arbeidsplassene for eksempel, og nå selger han den under-utnyttede forsknings- og prototype-virksomheten i Coventry.
Hjemme i Hethel, dit Colin Chapman flyttet virksomheten fra noen underlige lokaler i tjukke London for 35 år siden, er snart den nye 160 millioners fabrikken på plass, der det er kapasitet til 10.000 biler pr. år.
Nå virker Terry Plaile, sjefen, ganske trygg på at ting er på rett kjøl igjen. Nesten års resultater vil bli betydelig bedre, sier han, og antyder et resultat på linje med det året som lå foran katastrofe-tallet. Da tjente de 14 millioner pund på å omsette for 137 mill.