-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Jubileum for MX-5
27 år etter at produksjonen startet når Mazda MX-5 nok en milepæl.
Den er for lengst på plass i Guinness rekordbok som verdens mest solgte åpne toseter (eller roadster), men like før helgen oppnådde MX-5 en annen milepæl da bil nummer én million rullet av samlebåndet i Hiroshima.
Kjært barn har mange navn, og den lille sportsbilen går under betegnelsen Miata i USA og heter rett og slett Roadster på hjemmemarkedet – så omvendt som det enn kan høres ut.
Klar for en sommerflirt
Fjerde generasjon MX-5 kom til Europa så sent i 2015 at den norske importøren valgte å utsette lanseringen til våren 2016, men nå har de fleste forhandlerne MX-5 på plass i sine lokaler.
Vår MX-5-entusiast kunne selvsagt ikke vente på sommeren, så allerede i romjula tok hun sin første prøvetur med den nye gledessprederen. LES HVA HUN SYNES OM BILEN.
Det er liten tvil om at nykommeren, som på mange måter er «back to basic» - ikke minst når det gjelder vekt - vil få en hærskare av nye tilhengere.
I påsken fikk vi også se en ny MX-5 med en meget elegant takløsning, og de som skal ha MX-5 til helårsbruk vil nok vente med å foreta sitt valg til flere detaljer om denne blir kjent.