-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Avtalen er endelig klar:
Nanjing overtar Rover
MG og Rover vil leve fortsatt. Det er klart etter den endelige avtalen er undertegnet mellom konkursboet etter Rover-MG og det kinesiske statlige bilkonsernet Nanjing.
Kineserne overtar restene etter Rover-MG og vil flytte særlig motorfabrikken fra England til Kina. Nanjing er en av Kinas eldste bilprodusenter og produserer i dag rundt 600.000 biler i året. De har sine fabrikker i byen Nanjing som er hovedstaden i Jiangsu-provinsen. I den samme byen bygger Mazda og Ford også en bilfabrikk – og Nanjing ønsker å bli Kinas bilby nummer en.
Det er ikke helt klart hva det kinesiske statskonsernet skal med MG-Rover. Trolig vil de forsøke å selge ut et av de to varemerkene slik at de bare vil sitte igjen med varemerket Rover.
Kineserne har betalt rundt 600 millioner kroner for restene etter Rover-MG. Nanjing skal ha meget stor planer for å utvikle nye Rover-produkter. De har alt kommet med skisser for en ny sportsbil og i sine forhandlinger har de antydet at de vil ha behov for rundt 1500 ingeniører som skal være med å utvikle nye modeller, inkludert motorer.
Trolig vil de beholde et stort teknisk senter i England. Nanjing samarbeider alt med det engelsk ingeniørselskapet Arup. Kineserne har konkrete planer om å eksportere Rover-biler fra Kina til Europa.