-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
MG på vei tilbake
MG er på vei tilbake til Europa. Bilmerket vil bli brukt av Kinas største bilprodusent, Shanghai Automotive Industry Corp (SAIC) når de skal starte eksport til Europa og USA. Fabrikken produserer også bilene for Volkswagen og General Motors i Kina og er landets klart største bilprodusent.

Planene for eksport er kommet lengre etter fusjon mellom de to kinesiske produsentene SAIC og Nanjing Automobil Corperation (NAC). Begge hadde retten til å bruke MG-navnet og begge har til nå produsert MG og eldre Rover.
Men nå er det gjort en avtale som gjør at SAIC alene skal bruke navnet. Det hele er gjort ved at SAIC har overtatt aksjemajoriteten i NAC og dermed blitt den store kinesiske bilgiganten.
Kineserne kjøpte retten til å bruke varemerket MG. De mente de også fikk med navnet Rover på kjøpet, men den saken har de tapt. Rover er en del av Landrover-Jaguar som Ford nå vil selge. Derfor har kineserne endret navnet på de Rover-modellene de lager til Roewe.
Planene er klare for eksport av personbiler under varemerket MG. Det legges opp til et omfattende modellprogram og oppstarten blir trolig i 2009.
En av de første modellene blir en oppdatert versjon av MG TF sportsbil (dagens modell produseres allerede både i Kina og i England) – samt en bil som får navnet MG 7. Målet er at man innen 2012 skal ha 12 modeller klare for eksport. SAIC har beholdt teknisk senter i England.
Det er vedtatt at man ikke skal bruke navner Roewe på eksportmarkeder – så alle biler fra Kinas største bilprodusent vil bære familienavnet MG.