-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
MG på vei tilbake
MG er på vei tilbake til Europa. Bilmerket vil bli brukt av Kinas største bilprodusent, Shanghai Automotive Industry Corp (SAIC) når de skal starte eksport til Europa og USA. Fabrikken produserer også bilene for Volkswagen og General Motors i Kina og er landets klart største bilprodusent.

Planene for eksport er kommet lengre etter fusjon mellom de to kinesiske produsentene SAIC og Nanjing Automobil Corperation (NAC). Begge hadde retten til å bruke MG-navnet og begge har til nå produsert MG og eldre Rover.
Men nå er det gjort en avtale som gjør at SAIC alene skal bruke navnet. Det hele er gjort ved at SAIC har overtatt aksjemajoriteten i NAC og dermed blitt den store kinesiske bilgiganten.
Kineserne kjøpte retten til å bruke varemerket MG. De mente de også fikk med navnet Rover på kjøpet, men den saken har de tapt. Rover er en del av Landrover-Jaguar som Ford nå vil selge. Derfor har kineserne endret navnet på de Rover-modellene de lager til Roewe.
Planene er klare for eksport av personbiler under varemerket MG. Det legges opp til et omfattende modellprogram og oppstarten blir trolig i 2009.
En av de første modellene blir en oppdatert versjon av MG TF sportsbil (dagens modell produseres allerede både i Kina og i England) – samt en bil som får navnet MG 7. Målet er at man innen 2012 skal ha 12 modeller klare for eksport. SAIC har beholdt teknisk senter i England.
Det er vedtatt at man ikke skal bruke navner Roewe på eksportmarkeder – så alle biler fra Kinas største bilprodusent vil bære familienavnet MG.