-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mini hedrer Sir Alec
Neste generasjon Mini skal avdukes 18. november, 107 år etter mannen som skapte legenden, Sir Alec Issigonis, ble født.

Det er Mini-fabrikken i Oxford som skal arrangere verdenspremieren, med stort party i London samme kveld.
Få dager senere kan publikum møte bilen på to internasjonale bilutstillinger, først på Tokyo Motor Show i Japan og deretter på Los Angeles Auto Show i California, USA. Salget av nye Mini starter første kvartal 2014.
Som sine forgjengere vil den nye modellen bli produsert ved Mini Plant i Oxford, et anlegg hvor det er produsert biler i over 100 år.
Da Alec Issigonis lanserte den originale Mini i 1959, startet han en ny æra innen bilindustrien.
Tverrstilt motor, forhjulsdrift, et hjul i hvert hjørne og et avansert understell ga et relativt rommelig interiør på et begrenset fotavtrykk, i tillegg til de gokart-aktige kjøreegenskapene så mange har lært å sette pris på i Mini-modellene opp gjennom årene.
Helt nye motorer og chassis-teknologi, Mini Connected-innovasjoner og mer påkostet kvalitet skal løfte nye Mini til et høyere nivå enn dagens modeller.