-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Tredje og siste stop for Taycan
Denne helgen har Porsche vært i New York City og vist frem Taycan i anledning sesongfinalen i Formel E.
Dette var siste stopp i Porsche Triple Demo Run, og sjåfør denne gangen var Neel Jani, Porsche-fører med lang erfaring som fra neste sesong skal over i Formel E i forbindelse med Porsches nysatsing i den elektriske serien.
Han fikk kjøre noen raske runder på den provisoriske banen som ble bygget i Red Hook, Brooklyns havneområde, i forbindelse med Formel E-finalen i helgen.
– I Formel E har regenerering av bremsekraft stor betydning for løpsstrategien. I en produksjonsbil kan intelligent regenerering gi vesentlige fordeler med hensyn til rekkevidde, forklarer den 35 år gamle Porsche-føreren.
– Jeg var imponert over rekkevidden til Taycan når jeg presset den rundt racerbanen. Det er takket være det ytelses-orienterte batteriet og det sofistikerte energistyringssystemet. Akkurat som Formel E-bilen vår har Taycan en Porsche-utviklet drivlinje som garanterer ytelser og pålitelighet.
Porsche Triple Demo Run startet i Kina, og var forrige helg på Goodwood-festivalen. I New York var naturlig nok taket på bilen dekorert med stars-and-stripes.
Ifølge Porsche har nå over 20.000 personer betalt inn depositum for å stå på ventelisten til Taycan som skal presenteres i Frankfurt i september, og som kommer på markedet innen utgangen av 2019.
I tillegg til at Porsche presenterer sin første elbil har de vært aktive innen ladestruktur. De tilbyr smarte ladeløsninger både for hjem og langs hovedveier.
Porsches digitale plattform gir tilgang til 70.000 ladepunkter fra ulike tilbydere i Europa, med sentral fakturering via Porsche. De har også installert egne hurtigladere i tillegg til å samarbeide med nettverk som Ionity i Europa og Electrify America i USA.